Art Girl schreef:Ook ik was van plan 'braaf' maagd te blijven tot het huwelijk. Deze instelling heb ik altijd gehad, tot ik verkering kreeg.
Degenen met een vaste relatie zullen het met me eens zijn dat een dergelijke mening dan heel moeilijk wordt om te bewaren.
Geestelijk en lichamelijk zijn we heel hecht naar elkaar toegegroeid. Ook hij wilde wachten tot na het huwelijk. Samen hebben we vaak gebeden, als het verlangen groot - erg groot - werd, of we er voor bewaard mochten blijven.
Dit is niet gelukt. Ik schaam me er enerzijds vreselijk voor, anderzijds is onze relatie nadien nog sterker en hechter geworden.
Ik zal nooit iemand veroordelen die seks voor het huwelijk heeft, hoe kan ik ook, ik heb het zelf ook gedaan. Toch weet ik dat het niet goed is vanuit Gods Woord gezien.
Ik word verscheurd tussen verstand en gevoel.
ik zou me erniet voor schamen hoor. tis gebeurd, en als het fijn en goed was en je bent nog steeds bij elkaar, zou ik er blij mee zijn. maar wel proberen het niet weer te doen. wij stellen steeds weer opnieuw de regel: niet op elkaar liggen, maar gewoon gezellig tegen elkaar aan. Niet omdat op elkaar liggen nu zo verkeerd is, maar omdat we weten dat we vanelkaar willen houden , voorzichtig met lekaar willen zijn en eerst intiem willen worden op ieder gebied. De sex gaat wel goed straks, daar zijn we niet zo bang voor