mijn laatste bakkie
http://www.pouwdeventer.nl/images/passat2.jpg
Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:TK heeft ook weer een leuk autootje:
Een Volkswagen Polo Variant SDI van 1998.
KM-stand: ruim 2 ton
Maar wat ik daar over vragen wilde: weet iemand of het mogelijk is om op deze auto een roetfilter te laten monteren. En wat zou dat gaan kosten? Ik krijg het niet echt gevonden op internet, maar misschien weet een van jullie het.
Boekenlezer schreef:
Vroeger waren Mercedessen mooi.
Tegenwoordig zijn ze technisch vernufitig en perfect rijdend, en soms met een monsterlijk motorvermogen, maar de vormgeving is wel een stuk sterieler dan vroeger. Het waardige en statige van vroeger is verdrongen door de snelle een gestresste uitstraling die deze tijd vaak kenmerkt.
Er zijn nog wel mooie dingen aan te zien, maar je krijgt het niet meer zonder een vormgeving die een zekere onrust uitstraalt.
Johan81 schreef:daewoo is tegenwoordig chevrolet
Andréa B. schreef:ook niet verkeerd
van binnen, ziet er niet verkeerd uit hè?(klik)
deze op een onderstel van een Porsche, heeft een buurman van mn vader gedaan!
topkok schreef:Andréa B. schreef:ook niet verkeerd
Blijf dromen heerlijk voor je;)
Zaterdag een lexus van binnen gezien, geweldig dat vind ik super mooie auto's blijf ik ook van dromen, telefoon helemaal ingeprogameerd, alles maar jah, niet voor Topkok modaal ingepland
Boekenlezer schreef:topkok schreef:Andréa B. schreef:ook niet verkeerd
Blijf dromen heerlijk voor je;)
Zaterdag een lexus van binnen gezien, geweldig dat vind ik super mooie auto's blijf ik ook van dromen, telefoon helemaal ingeprogameerd, alles maar jah, niet voor Topkok modaal ingepland
Niet getreurd! 't Is toch allemaal overdaad waar je niks aan hebt.
Ik heb zelf geen auto, maar wel een motor. Het is een vervoermiddel waarvan ik zeg: handig om erbij te hebben. Maar wil ik mezelf een beetje gezond houden, dan moet ik hem niet gaan gebruiken voor iedere afstand die afgelegd moet worden. Mijn fiets heb ik daarom eigenlijk harder nodig, dan mijn motor.
Die superdeluxe auto's lijken wel zo gebouwd, dat je er steeds maar in wil zitten. Dat vind ik al verkeerd, met het oog op mijn conditie en het milieu.
Andréa B. schreef:Uhu, lexus is super...Chrysler ook... Die auto's blijven gewoon mooi! Vind ik. Enne dromen is köstlich, kzie mezelf al zitten...
Enne Boekenlezer, hm, ik verwacht niet dat ik ooit in zo'n auto ga rijden hoor... Misschien als ik 70 ben ik mn hele leven geld opzij zet
M'n vader wou een chrysler kopen, maar eigenlijk wou tie de nieuwe Jeep ook wel heel graag. Maar hij zit veel op de weg, en dat wordt alleen maar meer... Verder is een chrysler eigenlijk niet zo'n optie... Al is dat de laatste tijd steeds minder, maar hij moest vaak met een kar en een zooi machine's erin over de weg... Nu gaat het in de vrachtauto, of rijden z'n werknemers met een kar. Verder is een Jeep ook leuk speelgoedHaha
'T milieu intereseerd me eigenlijk niet zoveel... Maar gelukkig zijn er mensen die er nog wel 'om geven'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten