Niet wetend van een topic hier had ik het in de SlowChat gepost (kwam hier eigenlijk nooit) maar het is misschien toch maar beter om het hier te dumpen:
Ik doe zoals jullie misschien nog wel weten een beetje aan casemodding en een techniek die daarin tegenwoordig steeds meer gebruikt wordt is de spiegel-gravure met verlichting. En zoiets heb ik de afgelopen dagen gemaakt (niet fulltime, totaal denk een uurtje of 4,5 aan bezig geweest).
En dat ziet er zo uit:
*klikbaar
Deze spiegel komt achter de schaalmodellen van m'n broer te staan, grotendeels Ferrari, dus dan hoef je ook niet meer te raden waarom dit
dit is eigenlijk allemaal werk voor school maar ik vind het leuk om ze te laten zien..
sommige worden tentoongesteld op school...
en die onderwater fotos is in een aquarium gemaakt zonder flits en alleen de lampen daar aanwezig.. dit eist toch een beetje tijd en ergernis soms...
en dat meisje was tot voor kort mijn vriendin.. na een relatie van 20 maand...
maar de foto was erg goed gelukt en ik heb er nog meer van maar anders werd dit topic glijk al zo vol
het punt is dat de evolutiedoctrine de wereld niet veroverde door kracht van argumentatie, maar in haar hoedanigheid als gnostische mythe
Mooi mooi... ik ga vanavond eens beginnen met het digitaal overtekenen van schetsen, maybe gebruik ik er wel een van jou @mij: eigenlijk een heel loze tekening, het slaat nergens op, een of ander aardappelhead-mannetje