Moderator: Moderafo's
oekaboeka schreef:Eury : Link: http://www.geologievannederland.nl/tijd ... -wereldbol
Wow en dat moet onweerlegbaar feitelijk bewijs zijn?
oekaboeka schreef:Want dat is ook evolutie het verbeteren van de soorten doordat de zwakkeren en mindere het niet overleven
oekaboeka schreef:Dat is dus al een grote leugen.
Noem eens een overtuigend onweerlegbaar feit dan van die fantasierijke evolutie fabel
oekaboeka schreef:
Ten eerste dat is ook een vorm van de sterkste oftewel de best aangepaste overleeft.
oekaboeka schreef:Maargoed als daar de evolutie omdraait dan is er toch geen probleem want wie zal dat ontkennen dat de beste aangepaste de meeste overlevingskansen heeft in dat bepaalde gebied.
oekaboeka schreef:Het is natuurlijk wel even anders, een andere stap naar een andere soort of een soort die bepaalde kenmerken die al aanwezig zijn versterkt worden of minder worden.
Haha zo blijven we natuurlijk rondjes draaien , jij hebt wat te verdedigen jou visie is zogenaamd gebasseerd op feiten, die van mij op geloof en in mijn ogen logische onmogelijkheden van evolutie.
Jij zal evolutie moeten verdedigen als je het als wetenschap verkondigt.
Ik zeg niet dat schepping wetenschap is maar lijkt er in mijn ogen wel op te duiden dat alles geschapen moet zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten