Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor ajl » 08 mar 2011 08:58

Sophie77 schreef:Sjonge, wat naar PPM! Beterschap hoor!

@ Laura, de blaren zullen ze niet doorprikken ivm infectiegevaar. Ze moeten langzaam indrogen. Volgens het brandwondencentrum worden alle wonden/blaren die binnen 2 weken dicht zijn geen littekens. Bij zoonlief waren ze echt op de 14e dag pas dicht ( moesten om de dag naar het ziekenhuis voor verbinden)

Hier verder alles prima, zoonlief is vandaag weer naar het kdv. Plek is nog wel wat gevoelig met de verzorging, maar eigenlijk hoor ik hem niet meer over pijn. Hij kan alleen geen romper meer aan, dat drukt te veel op zijn luier. Hij is apetrots op zijn boxer en hemd. ik vraag mij alleen af wanneer ik nu met de zindelijkheidstraining zal beginnen.

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 08 mar 2011 09:14

Wachten tot hij het zelf aangeeft! Ze moeten wel echt voelen dat ze moeten plassen, anders heeft het weinig zin.. Zou nix forceren en wachten tot hij zelf goed aangeeft dat hij op de wc wil plassen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 mar 2011 09:18

Hij geeft het regelmatig aan. Wij hebben juist bewust gewacht met het zindelijkheidstraining, omdat hij geopereerd moest worden :wink: Anders waren wij begonnen. Ik heb juist het vermoeden dat het niet zo veel tijd gaat kosten. Ik vraag mij alleen af of de overgang van luier naar boxer momenteel niet 'pijnlijk'voor hem is.

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 08 mar 2011 09:58

Misschien nog even de pamper om laten en hem wel op de wc zetten regelmatig? Zodat hij daar wel mee vertrouwd raakt, of nog even een paar weken wachten en dan alleen een onderbroekje aan.. Ik vind het een hele vervelende klus dat zindelijk worden. Af en toe zijn ze zo in hun spel verdiept en dan gaat het gewoon even mis.. dus lekker extra wassen e.d...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 mar 2011 10:01

Ik zeg altijd maar: kinderen zijn best leuk, maar al dat gepoep en geplas is ronduit smerig 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 mar 2011 10:22

Ik ben er ook geen fan van. En dan zeggen ze ook nog dat het van je eigen kind niet stinkt.....echt wel! Hij gaat al wel regelmatig naar het toilet. Op vaste tijden zetten wij hem erop en zijn grote boodschap geeft hij vaak zelf al aan. En ik moet zeggen dat ik dat al minder vies vind dan de luier.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 mar 2011 10:27

Nou, mijn kind kan ook stinken, hoor! Wat een onzin, dat het van je eigen kind niet zou stinken. Bah.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 mar 2011 11:01

en dan komt er toch een enorme boodschap uit..... :shock: Of is dat bij jullie kinderen niet zo? Bij een van m'n oppaskinderen wel.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 08 mar 2011 12:01

Natuurlijk stinkt het wél van je eigen kind, maar ik vind het toch niet echt vervelend of vies om ze te verschonen. Van een ander kind vind ik het veel minder leuk :wink:. Dat neemt niet weg dat het heerlijk is als ze zichzelf kunnen redden ...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2011 12:20

Nou, de blaar is hier dus wel doorgeprikt ;) Nu zit er weer een mooi verbandje om. De vpk zei dat het zo'n bikkel was =D> Maar dat weet ik allang natuurlijk.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 08 mar 2011 12:21

En nu? Hoelang moet het verband er nog om?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2011 12:25

Tot 'ie 18 is???? Daar werd niets over gezegd, ik denk dat ik daar mijn mama-wijsheid voor mag gebruiken. Ik hoef iig niet meer terug tenzij het gaat ontsteken.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 mar 2011 12:29

fijn! en nu hoipen dat hij weet dat het strijkijzer niet is om mee te spelen en om aan te pakken!! Jij moet echt overal ogen hebben realiseer ik me nu.

Wij zijn weer thuils, hij eheft een halve liter ors gekregen end at is binnen gebleven, an kan je weer naar huis omdat het probleemv an uitdrogen verholpen is. Al hebben ze ehm in het ziekenhuis pepti gegeven ipv de koemelkvrije melk.. hij zit heeelemaal onder de uitslag.Ik had het zelfn iet meegenomen, was ik vergeten gister en had de puf ook niet meer om nog na hafl negen weer naar het ziekenhuis te moetn. Had verwacht dat ze daar die melk allemala wel ehbben, maar dat is dus niet zo.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2011 12:32

@PPM: vervelend dat hij zo onder de uitslag zit. Hopelijk gaat het snel weg en heeft hij er niet zoveel last van.
Hahaha, ja ogen heb ik overal intussen, ik groei er zo'n 2 per week :mrgreen: Hopelijk zijn we nu van de strijkijzer-fixatie af maar hij verzint wel weer wat anders hoor :) Ach, het is een goed dieet, ik val altijd heerlijk af als manlief er niet is :lol:

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 08 mar 2011 13:05

PPm, fijn dat je mannetje weer thuis is! Hopelijk knapt hij verder goed op!

Laura, sterkte met je jochie! Ondernemend is leuk, maar soms hè?

Terug naar “Archief”