Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Je moet misschien wel wat inleveren en elke cent/euro omdraaien.
MissF schreef:Volgens mij valt dat tegen, Evelien, en kun je het flink moeilijk krijgen als je in de bijstand terecht komt, en of je nou kinderen hebt of niet, dat maakt dan weinig meer uit. Tenminste, als je alle verhalen in kranten en op tv moet geloven.
liefie schreef:Wij hebben tot 1 november onze lease auto nog en dan is het einde. Voor de auto maakt me het niet uit maar het is zo fijn om goedkoop te rijden (prive) en als je de auto naar de garage brengt dat je nooit een rekening krijg![]()
Nu houden we het even bij 1 auto ook omdat we niet weten waar mijn man komt te werken en misschien krijgt hij weer wel een leaseauto.
Manlief heeft net nog een leuke vacature gevonden in Goes over 3 dagen is de einddatum dus nog net op tijd heb wel een kleine hoop dat het iets is dan kan hij heerlijk op de fiets naar zijn werk.
Galateia schreef:Mijn broertje en vader zijn momenteel beiden werkloos. Wat een zorgen zeg. Mijn broertje heeft thuis een vrouw en kind zitten, maar krijgt geen bijstand, daar is hij te jong voor. Op allerlei manieren probeert hij nu aan inkomen te komen. Het is echt even een rare situatie. Hij heeft wel gewoon opleiding, ervaring, maar ja... in zijn sector is het momenteel helemaal niks. En mijn vader is 55, dat is helemaal moeilijk. Zucht.
LauraC schreef:Snap de motivatie wel maar mensen onder de 27 die geen baan kunnen vinden buiten hun schuld om zijn dus wel de dupe....Vriendin van mij krijgt, ookal verdient haar man evenveel als de mijne, £250 per maand terwijl ze een baan zoekt. Kijk, dat vind ik nou zonde van het geld....
LauraC schreef:Snap de motivatie wel maar mensen onder de 27 die geen baan kunnen vinden buiten hun schuld om zijn dus wel de dupe....Vriendin van mij krijgt, ookal verdient haar man evenveel als de mijne, £250 per maand terwijl ze een baan zoekt. Kijk, dat vind ik nou zonde van het geld....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten