trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joos
Mineur
Mineur

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor joos » 22 jul 2009 08:09

Dank voor jullie reacties!

Waarschijnlijk wordt het dit: een klein papiertje ónder een punt taart met daarop de mededeling. Want ik wil de taart graag zelf maken, laten maken kost gelijk weer zo'n smak meer... :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 jul 2009 08:25

joos schreef:Dank voor jullie reacties!

Waarschijnlijk wordt het dit: een klein papiertje ónder een punt taart met daarop de mededeling. Want ik wil de taart graag zelf maken, laten maken kost gelijk weer zo'n smak meer... :wink:

dat valt toch wel mee?

Bij de Hema kun je taarten bestellen met een foto erop.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 jul 2009 15:28

Dat is ook een leuk idee, veel succes er mee Joos

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 22 jul 2009 22:17

Wanneer is trouwens de grote dag Joos?

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 23 jul 2009 08:23

Ik weet niet wat het is, maar op één of andere manier heb ik zo'n hekel aan de term 'de grote dag'!
Hebben anderen dat nou ook of ben ik de enige met zo'n kronkel? Ik heb een beetje zoiets van: we gaan trouwen en we maken er absoluut iets leuks van, maar zo hoogdravend hoef je het niet te zien hoor.
Misschien komt het omdat die term tegen mij alleen gebruikt wordt door mensen die puur nieuwsgierig zijn of ze al iets mogen weten :P Familie en vrienden enz doen dat gelukkig niet haha.
Niks negatiefs tegenover jou hoor Kirsten! Half Nederland gebruikt die term tenslotte, ik vroeg me alleen af of meer mensen dat gek vinden.
pobody's nerfect

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 23 jul 2009 08:55

Ja hoor, ik gebruik die term ook niet. Het is een mooie dag, maar 'de grote dag' voelt voor mij ook wat overdreven aan. Het kan ook gelijk zo'n druk op je leggen, dat het de perfecte dag moet zijn. Daar krijg ik dan ook wel wat kriebels van.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 jul 2009 09:40

Haha, helemaal mee eens :) Gewoon een leuke dag. Waar net als in elke dag 24 uur zit. En waarna je een leven samen op gaat bouwen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 23 jul 2009 09:41

Dan verschillen wij van mening. :wink: Ik zie het namelijk wel als de grote dag, een dag waar je je grote liefde trouw beloofd, een dag die je leven samen symboliseert. Echter betekent dat niet dat die dag perfect moet zijn. Ik zie het als een gezellige dag samen, vol met een hoop formaliteiten, maar het hoeft zeker niet perfect te zijn.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 23 jul 2009 09:50

Ik zie het ook absoluut niet als de grote dag. Er zijn in mijn leven wel leukere dagen geweest.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 jul 2009 10:00

Zoals? :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 23 jul 2009 10:05

Van te voren had ik helemaal niet het gevoel dat mijn bruiloft nou 'de grote dag' ging worden. Achteraf was die dag zo ontzettend leuk en heb ik zo genoten dat het toch in de buurt komt van de leukste dag in mijn leven.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 jul 2009 10:11

Hm dat kan ik me wel voorstellen. Je bent druk met vanalles en nogwat te regelen, je bent misschien wel gestressed (gaat het allemaal wel goed?), je bent allicht gespannen... Ik kan me voorstellen dat je van tevoren andere dingen denkt dan: Het wordt een fantastische dag! :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 23 jul 2009 10:16

Marnix schreef:Zoals? :)

Ik vond de dagen na ons trouwen veel leuker. Lekker met zn 2-en weg, veel leuker.
Als ik het over zou moeten/kunnen doen, zou ik de dag ook anders gedaan hebben. Nu speelde bij ons ook mee dat de hele dag in 3 mnd geregeld "moest"worden....een hoop gestress. Na de bruiloft hadden wij eindelijk rust.

Nog andere leukere dag :wink: , onze eerste vakantie samen vond ik ook veel leuker.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 jul 2009 10:21

De geboorte van mijn kinderen, dat zijn de mooiste dagen in mijn leven. En ik heb er nu nog plezier van. Niet dat ik van het huwelijk geen plezier heb.. :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 jul 2009 10:33

ajl schreef:
Marnix schreef:Zoals? :)

Ik vond de dagen na ons trouwen veel leuker. Lekker met zn 2-en weg, veel leuker.
Als ik het over zou moeten/kunnen doen, zou ik de dag ook anders gedaan hebben. Nu speelde bij ons ook mee dat de hele dag in 3 mnd geregeld "moest"worden....een hoop gestress. Na de bruiloft hadden wij eindelijk rust.

Nog andere leukere dag :wink: , onze eerste vakantie samen vond ik ook veel leuker.

Okeej, dat kan ik me goed voorstellen. Wat dat betreft vind ik het lekker dat we vanaf de verloving nog 13 maanden hadden (nu nog wat minder) om alles te regelen. Ik moet er niet aan denken dat dat allemaal opeens heel snel moet :)

Een drukke en hectische dag is het altijd maar we proberen wel het zo in te delen dat het niet nog drukker en hectischer is dan noodzakelijk :D

Terug naar “Archief”