dE bAdEeND schreef:Gelukkig houd ik er wel van want mijn vriendje is zo´n heel nette man
Mijn man is echt vreselijk niet-netjes. Dus het is maar goed dat ik niet van netjes houd

Moderator: Moderafo's
dE bAdEeND schreef:Gelukkig houd ik er wel van want mijn vriendje is zo´n heel nette man
rosalie83 schreef:Galateia schreef:em_ma schreef:Giovannino schreef:em_ma schreef:Wat vinden we eigenlijk van mannen met korte broek?
Ik zie liever een man met lange broek, vind dat veel mooier en netter.
En sowieso hou ik niet zo van zichtbaar behaarde mannenbenen.
Waarom niet? Zijn die onsexy?
Zelf houd ik van zichtbaar onthaarde lange vrouwenbenen
Vind dat niet echt sexy nee. Sexier als een man een lange broek aanheeft!
Ik krijg er zo n oerwoudman-idee bij, ieeeee!
Wat betreft vrouwenbenen: helemaal mee eens!
Grappig: ik houd juist niet van van die hele nette mannen. Daar heb ik echt helemaal niks mee
Ik hou best van een man in pakMaar wat ik al zei: een mooie man in een korte broek
![]()
Giovannino schreef:Jonge, vrouwelijke bigsmile: "Zoekt u wahat?" - Nee m***, ik kíjk alleen even, dat zou je toch ook niet vragen als je in een cd-zaak werkte? ...
Nog erger wordt het als je zegt: "Ik zoek maat L maar die zie ik er niet tussen" en zij overijverig nóg eens gaat kijken.
Helemaal erg wordt het als je bijvoorbeeld als ik laatst, vraag: "heb je ook van die granddadshirtjes?? (iemand die in het vak zit moet dat weten) en het lieve blonde verkoopstertje zegt: "wat zíjn dat?"
grrrrrrrrrr!
leclerc schreef:Iets heel anders: Mannen met korte broeken en sandalen met blote voeten schijnen not done te zijn op de werkvloer.
ik proef daar toch een ongelijkheidje in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten