En als een stofzuiger nieuw is werkt het vaak allemaal goed, maar na een jaartje of 3 gaat hij toch kracht af nemen, dat schijnt de dyson ook niet te doen, maar of dat waar is......
Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:Enne heeft iemand ervaring met een dyson stofzuiger? Die zijn ontzettend duur (zo'n 300 euro die ik wil) maar je doet er langer mee dan een normale, maar is dat financiël nu echt voordeliger? En werkt hij echt zo goed als 'men' zegt?
lammetje schreef:een van de voordelen van de dyson is dat hij geen stof 'doorlaat' tijdens het stofzuigen zodat je veel minder stof hebt. Ik heb koloniale meubels en iedereen die dat heeft weet heel goed hoe leuk het is als de zon erover schijnt en je hebt de vorige dag nog gestoftZOnde van je werk
Nee, maar het blijft altijd stoffig, logisch maar stofzuigers schijnen veel stof af te geven tijdens het stofzuigen en de dyson dus niet.
En als een stofzuiger nieuw is werkt het vaak allemaal goed, maar na een jaartje of 3 gaat hij toch kracht af nemen, dat schijnt de dyson ook niet te doen, maar of dat waar is......
habibi schreef:rolf je kan beter ff kijken bij nuon zakelijk voor die vraag.
MissF schreef:Ik stop er echt wel eens een was in voor ik ga werken, en die is dan na 2,5 uur klaar ofzo
Acire schreef:Volgens mij kun je dan 'spoelstop' aanzetten ofzo. Dan stopt je programma voor het spoelen, en blijft je was in het sop zitten en gaat t niet stinken. Zodra je dan uit bed bent moet je'm even op spoelen zetten, dan gaat ie weer verder. Zoiets heb ik geloof ik in het wasmachine boekje gelezen..
MissF schreef:Ramen zemen twee keer per jaar?
Als de zon veel schijnt doe ik het soms eens per 2 weken, anders eens per maand. Nu in de winter wat minder, dan zie je er toch weinig op.
Buitenkant kan ik ook zelf, omdat 1 raam naar binnen open gaat, en de andere kan ik precies bij als ik uit het raam hang.
Ik vind schone ramen echt belangrijk als de zon schijnt, omdat die nogal naar binnen schijnt en je dan elk vlekje ziet, vind ik zo'n lelijk gezicht.
Maar ach, volgens mij ga ik, als ik in de toekomst kind(eren) mag hebben, veel minder opletten enzo. Hoop ik.
lammetje schreef:ik heb een open keuken dus je ziet het gewoon heel snel. En vind het voor mezelf ook rommelig, maar ik ben dan ook van de opruim![]()
Hoe doen jullie dat met kinderen in een gezin? Die halen alles overhoop, als ik zie wat een troep sarah maakt, je blijft aan het schoonmaken en opruimen, als ik meer geld had, had ik een opruim-meid genomen![]()
![]()
mijn schoonzus zei dat als je de was draait en je laat hem er voor een onbepaalde tijd inzitten dat het gaat stinken. Misschien is dat haar ervaring? (weet ik dus niet). Ik heb het er ook wel eens in laten zitten en het rook voor mijn gevoel niet fris. Ik doe het dus ook geen 2e keer meer! (heb een Mielle)Acire schreef:Volgens mij kun je dan 'spoelstop' aanzetten ofzo. Dan stopt je programma voor het spoelen, en blijft je was in het sop zitten en gaat t niet stinken. Zodra je dan uit bed bent moet je'm even op spoelen zetten, dan gaat ie weer verder. Zoiets heb ik geloof ik in het wasmachine boekje gelezen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten