meboy schreef:LeChat schreef:Denk je nou echt dat Gershwin dat meent?
Geen idee ik schiet ook maar vanuit de heup somsik zal eens terug lezen
Ander zijspoortje; ah cool! net als Lucky Luke

Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Op een ander forum kwam ik het volgende tegen:
De IJslandse groep Sigur Rós heeft in de volgende clip het gebrek aan acceptatie van homoseksualiteit bijzonder mooi verbeeldt.
Om de clip te bekijken klik op de volgende link;
http://www.regenboogforum.nl/downloads/ ... arheid.asf
Om de clip te downloaden; Klik rechts op bovenstaande link, en kies voor Doel opslaan als...
het heeft mij erg geraakt en iok ben benieuwd naar jullie reacties
aardmannetje schreef:mooie weergave...zo mooi serieus ook, de nadruk ligt op de ernst van de conflicten die alle partijen hebben rondom bittere waarheid.
het krijgt van mij een pluim!
kverwacht overigens ook dat niemand blij zal zijn met een innige en intieme confrontie op het voetbalveld...het is gewoon tegen de spelregels.
ik vond ook dat stukje erg mooi maar tegelijk ook triest en in schrijnend contrast met de omringende werkelijkheid.Smurffie schreef:kverwacht overigens ook dat niemand blij zal zijn met een innige en intieme confrontie op het voetbalveld...het is gewoon tegen de spelregels.
Hm, laat voetbal me nu niets interesseren..ik vond het wel een mooi stukje in het filmpje, het enige mooie stukje ook..de rest was ronduit triest
Hippieblijhoofd schreef:aardmannetje schreef:mooie weergave...zo mooi serieus ook, de nadruk ligt op de ernst van de conflicten die alle partijen hebben rondom bittere waarheid.
ik sluit me hierbij aan.. mooi en hard tegelijkkverwacht overigens ook dat niemand blij zal zijn met een innige en intieme confrontie op het voetbalveld...het is gewoon tegen de spelregels.
Zou je het minder een probleem vinden als het niet twee jongens waren, maar een meisje en een jongen? Of vind je dat zoenen op een voetbalveld sowieso tegen de regels is?
aardmannetje schreef:ik vond ook dat stukje erg mooi maar tegelijk ook triest en in schrijnend contrast met de omringende werkelijkheid.Smurffie schreef:kverwacht overigens ook dat niemand blij zal zijn met een innige en intieme confrontie op het voetbalveld...het is gewoon tegen de spelregels.
Hm, laat voetbal me nu niets interesseren..ik vond het wel een mooi stukje in het filmpje, het enige mooie stukje ook..de rest was ronduit triest
als het over voetbal gaat vind ik dat een doelpunt ook te danken is aan de goede samenwerking in een team, dus om nu speciaal 1 iemand te bedanken is niet fair tegenover de andere spelers, wss was het dus meer dan bedanken...
aardmannetje schreef:Hippieblijhoofd schreef:aardmannetje schreef:mooie weergave...zo mooi serieus ook, de nadruk ligt op de ernst van de conflicten die alle partijen hebben rondom bittere waarheid.
ik sluit me hierbij aan.. mooi en hard tegelijkkverwacht overigens ook dat niemand blij zal zijn met een innige en intieme confrontie op het voetbalveld...het is gewoon tegen de spelregels.
Zou je het minder een probleem vinden als het niet twee jongens waren, maar een meisje en een jongen? Of vind je dat zoenen op een voetbalveld sowieso tegen de regels is?
ik denk dat een voetbalveld is om op te voetballen, ik vind het geen probleem als er mensen zijn die innnig zoenen, dat kan ik wel begrijpen, ik hoop alleen dat er fair gespeeld wordt. je liefde tonen op een voetbalveld terwijl je een collectief spel speelt is op zichzelf al een contrast.
kvraag me dan wel af waarom niet alle spelers dat doen, het is toch een collectief spelHippieblijhoofd schreef:Ach ja, ik ben het wel met je eens, maar ik denk dat het in die clip om de symboliek gaat. Hij maakt een doelpunt, hij scoort.. en vervolgens laat hij zien dat hij niet om zijn geaardheid heen kan.., zoiets
aardmannetje schreef:mooie weergave...zo mooi serieus ook, de nadruk ligt op de ernst van de conflicten die alle partijen hebben rondom bittere waarheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten