meschianza schreef:Marnix schreef:Aragorn schreef:Tsjonge, als ik niet zo bang voor Marnix zou zijn zou ik toegeven dat ik nu helemaal warm van binnen word.

Kom je een keer met ons whisky drinken?

Je hebt zelf aangegeven dat het leuk is als we ook wat vrienden van elkaar leren kennen.... zelfs vage vrienden zoals jij

En na een paar glaasjes is die angst ook wel weg, don't worry

Of ben je juist daarom bang voor mannen met lange haren, omdat je na een paar glaasjes denkt dat ik een vrouw ben en dan dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?

Ja! Whisky en vanillesigaren en mannen met lange haren! mag ik meedoen? Dan beloof ik dat ik dit keer niet mijn afspraakje afzeg

Kunnen we daar doorkeuvelen over dit zeer interessante onderwerp.

Je bent altijd welkom, dat weet je.
[quote-"Hamlap"]Heel simpel: eerste kerstdag zitten ze bij de ene familie, tweede kerstdag bij de andere, en zou er een derde kerstdag zijn, dan komen de (vrijgezelle) vrienden nog eens in beeld. Familie gaat voor, en dat vind ik niet eens zo gek. Met de jaarwisseling gaat het net zo. Ik ga dan niet in m'n eentje op de bank zitten bij familie hupeldepup.[/quote]
Ehm... op eerste kerstdag zitten de meeste singles ook bij hun familie. Met de jaarwisseling vieren een hoop mensen het gewoon met vrienden, ik heb er geen moment over gedacht om het bij mijn ouders te gaan vieren, maar heb het samen met Jo gewoon met vrienden (vrijgezelle en niet vrijgezellen) gevierd. Maar het is me opgevallen dat sommige refo's nogal gezin-gericht zijn.... Want heb je dan niet genoeg vrijgezelle vrienden met wie je een leuke 2e kerstdag of jaarwisseling kan hebben, als de stelletjes dan toch allemaal bij familie gaan rondhangen?