single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 04 jan 2007 10:41

Marnix schreef:
Aragorn schreef:Tsjonge, als ik niet zo bang voor Marnix zou zijn zou ik toegeven dat ik nu helemaal warm van binnen word. 8)

Kom je een keer met ons whisky drinken? ;) Je hebt zelf aangegeven dat het leuk is als we ook wat vrienden van elkaar leren kennen.... zelfs vage vrienden zoals jij ;) En na een paar glaasjes is die angst ook wel weg, don't worry :)

Of ben je juist daarom bang voor mannen met lange haren, omdat je na een paar glaasjes denkt dat ik een vrouw ben en dan dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt? :D

Ja! Whisky en vanillesigaren en mannen met lange haren! mag ik meedoen? Dan beloof ik dat ik dit keer niet mijn afspraakje afzeg 8>) Kunnen we daar doorkeuvelen over dit zeer interessante onderwerp. :mrgreen:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 04 jan 2007 10:45

Smurffie schreef:
meschianza schreef:
Aragorn schreef:Jaja, tis al goed, no offence enzo. :P Overigens vind ik jou dan ook wel weer typisch zo'n figuur wiens vrijblijvende levenswijze dermate ingesleten is dat 7 prinsen op 7 witte paarden moeite zouden hebben daar iets in te veranderen. 8)

O, mocht je ze tegenkomen, waarschuw dan even want voor prinsen op paarden maak ik een uitzondering! Dat biedt perspetief op mijn grote droom paard te leren rijden en een maand op paard-safari in Botswana te gaan.

Waar laat je de prins dan zolang? :mrgreen:

Van de 7 prinsen vorm ik tijdens de safari een harempje die mijn rijlaarsjes poetsen en mijn kleren uitwassen en mijn tent opzetten en mijn paarden te eten geven en bloeddorstige leeuwen op afstand houden.

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 04 jan 2007 11:00

Jo'tje schreef:Echt.. waarom?! Waarom is dat niet te combineren? Wat voor vrienden heb je dan? Die je meteen laten vallen als een baksteen op het moment dat ze verkering hebben?!

Heel simpel: eerste kerstdag zitten ze bij de ene familie, tweede kerstdag bij de andere, en zou er een derde kerstdag zijn, dan komen de (vrijgezelle) vrienden nog eens in beeld. Familie gaat voor, en dat vind ik niet eens zo gek. Met de jaarwisseling gaat het net zo. Ik ga dan niet in m'n eentje op de bank zitten bij familie hupeldepup.
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 jan 2007 11:10

meschianza schreef:
Smurffie schreef:
meschianza schreef:
Aragorn schreef:Jaja, tis al goed, no offence enzo. :P Overigens vind ik jou dan ook wel weer typisch zo'n figuur wiens vrijblijvende levenswijze dermate ingesleten is dat 7 prinsen op 7 witte paarden moeite zouden hebben daar iets in te veranderen. 8)

O, mocht je ze tegenkomen, waarschuw dan even want voor prinsen op paarden maak ik een uitzondering! Dat biedt perspetief op mijn grote droom paard te leren rijden en een maand op paard-safari in Botswana te gaan.

Van de 7 prinsen vorm ik tijdens de safari een harempje die mijn rijlaarsjes poetsen en mijn kleren uitwassen en mijn tent opzetten en mijn paarden te eten geven en bloeddorstige leeuwen op afstand houden.

Als je prinsen midden in Botswana het onderdeel van de harem-zijn in den vleze willen consumeren dan denk ik toch dat het errug druk voor je wordt en er bar weinig tijd wordt om de kroeskopjes aldaar te onderwijzen. :mrgreen:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 04 jan 2007 11:25

Heel simpel: eerste kerstdag zitten ze bij de ene familie, tweede kerstdag bij de andere, en zou er een derde kerstdag zijn, dan komen de (vrijgezelle) vrienden nog eens in beeld. Familie gaat voor, en dat vind ik niet eens zo gek. Met de jaarwisseling gaat het net zo. Ik ga dan niet in m'n eentje op de bank zitten bij familie hupeldepup.

Met kerst kan ik me inderdaad voorstellen dat men voorkeur geeft aan familie. Doe ik zelf ook al mijn hele leven trouwens en heb daardoor nog nooit last gehad van een eenzaamheidsgevoel met kerst ;)
Oud&nieuw is toch júist een feest wat je met vrienden viert?
En dan nog. Op basis van die paar dagen in een jaar is het niet terecht om te stellen dat single zijn geen reet aan is. Behoorlijk negatieve instelling. Zou het contact met je vrienden dan weer beter worden op het moment dat je óók een stelletje bent? Of heb je elkaar dan helemaal niet meer nodig omdat iedereen onder de pannen is? Lekker makkelijk :P
pobody's nerfect

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 04 jan 2007 11:26

Oh, en mannen met lang haar zijn heus niet eng ;)

(en dat van marnix is heus niet heel lang?!)
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 jan 2007 11:53

meschianza schreef:
Marnix schreef:
Aragorn schreef:Tsjonge, als ik niet zo bang voor Marnix zou zijn zou ik toegeven dat ik nu helemaal warm van binnen word. 8)

Kom je een keer met ons whisky drinken? ;) Je hebt zelf aangegeven dat het leuk is als we ook wat vrienden van elkaar leren kennen.... zelfs vage vrienden zoals jij ;) En na een paar glaasjes is die angst ook wel weg, don't worry :)

Of ben je juist daarom bang voor mannen met lange haren, omdat je na een paar glaasjes denkt dat ik een vrouw ben en dan dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt? :D

Ja! Whisky en vanillesigaren en mannen met lange haren! mag ik meedoen? Dan beloof ik dat ik dit keer niet mijn afspraakje afzeg 8>) Kunnen we daar doorkeuvelen over dit zeer interessante onderwerp. :mrgreen:

Je bent altijd welkom, dat weet je.

[quote-"Hamlap"]Heel simpel: eerste kerstdag zitten ze bij de ene familie, tweede kerstdag bij de andere, en zou er een derde kerstdag zijn, dan komen de (vrijgezelle) vrienden nog eens in beeld. Familie gaat voor, en dat vind ik niet eens zo gek. Met de jaarwisseling gaat het net zo. Ik ga dan niet in m'n eentje op de bank zitten bij familie hupeldepup.[/quote]

Ehm... op eerste kerstdag zitten de meeste singles ook bij hun familie. Met de jaarwisseling vieren een hoop mensen het gewoon met vrienden, ik heb er geen moment over gedacht om het bij mijn ouders te gaan vieren, maar heb het samen met Jo gewoon met vrienden (vrijgezelle en niet vrijgezellen) gevierd. Maar het is me opgevallen dat sommige refo's nogal gezin-gericht zijn.... Want heb je dan niet genoeg vrijgezelle vrienden met wie je een leuke 2e kerstdag of jaarwisseling kan hebben, als de stelletjes dan toch allemaal bij familie gaan rondhangen?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 04 jan 2007 12:48

leclerc schreef:
meschianza schreef:
Smurffie schreef:
meschianza schreef:

Als je prinsen midden in Botswana het onderdeel van de harem-zijn in den vleze willen consumeren dan denk ik toch dat het errug druk voor je wordt en er bar weinig tijd wordt om de kroeskopjes aldaar te onderwijzen. :mrgreen:

Dan moet ik eerst Botswaans leren om te kunnen onderwijzen daar, daar heb ik echt geen zin in en tijd voor. Kroeskopjes blijven maar lekker met takjes in de grond tekenen.

Lina
Verkenner
Verkenner

Single

Berichtdoor Lina » 08 jan 2007 21:12

Ik heb besloten een poosje single te blijven. Er was eens een jongen in mijn leven. Maar die heeft mij heel erg bedrogen. daarom voot mij geen relatie, op dit moment :wink:
Als je spijt hebt van gisteren, bang bent voor morgen, wees dan vandaag gelukkig.

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 08 jan 2007 21:14

Ik heb besloten een poosje single te blijven. Er was eens een jongen in mijn leven. Maar die heeft mij heel erg bedrogen. daarom voot mij geen relatie, op dit moment Wink

Tja, ook dat kan gebeuren. maar je bent nog jong! Khoop trouwens niet dat mij dat ooit overkomt! Sterkte ermee!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Re: Single

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 09 jan 2007 04:19

Lina schreef:Ik heb besloten een poosje single te blijven. Er was eens een jongen in mijn leven. Maar die heeft mij heel erg bedrogen. daarom voot mij geen relatie, op dit moment :wink:

zulke dingen moet je nooit besluiten, dat is gevaarlijk :shock:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 jan 2007 08:35

Hippieblijhoofd schreef:
Lina schreef:Ik heb besloten een poosje single te blijven. Er was eens een jongen in mijn leven. Maar die heeft mij heel erg bedrogen. daarom voot mij geen relatie, op dit moment :wink:

precies.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 09 jan 2007 10:14

Hippieblijhoofd schreef:

Klinkt als SaP 8)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 09 jan 2007 10:21

Lijkt mij nog niet zo'n desastreus besluit als je 15 bent..
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 09 jan 2007 11:09

leclerc schreef:Lijkt mij nog niet zo'n desastreus besluit als je 15 bent..

Oh jawel jaknikken . Altijd als je zo'n besluit neemt komt er weer iets/iemand op je pad waardoor je besluit aan het wankelen gaat... :?
Dus: zulke dingen moet je niet besluiten, ze moeten gewoon zo lopen 8)

Terug naar “Archief”