Maaikje schreef:mn broertje doet nou ook mee, die heeft allerlei vage vriendjes die aan vriendjespolitiek doen enzo
ach ja iedereen mag meedoen toch

Moderator: Moderafo's
Maaikje schreef:Getver, mn broertje doet nou ook mee, die heeft allerlei vage vriendjes die aan vriendjespolitiek doen enzo
johannes1 schreef:ik heb inmiddels een ambassade wou even kijken wat je daar voor nodig had, maar drukte op bouwen. ben ik de enige met een ambassade nu?
ahuibers schreef:Mijn productie het hele weekend:
Hout: 28 per uur
Klei: 32 per uur
IJzer: 24 per uur
Graan: 17 per uur
Past heel niet in mijn schuren
ahuibers schreef:johannes1 schreef:het is niet de bedoeling om van alles een sticky te maken. de reden waarom hattrick wel een sticky heeft staat in het hattrick-topic
Ik heb een gameforum aangevraagd maar dat werd afgewezen.
Te weinig topics daarvoor.
BJ schreef:ahuibers schreef:Mijn productie het hele weekend:
Graan: 17 per uur
Past heel niet in mijn schuren
Oei, schuren bouwen dan maar snel nog
Ik snap nog niet hoe je het voorelkaar krijgt om steeds net voor te lopen op mijWe zijn toch tegelijk ongeveer begonnen? Of had jij nog helemaal niets gebouwd? Ik heb 1 schuilplaats en 1 hoofdgebouw upgrade gedaan in het begin.
MIjn productie nu:
Graan: 12 per uur
Eigenlijk zou ik tot half 1 moeten wachten om nog even snel een graan update te doen.... maar ja dat duurt nog 45 minuten. Dus toch maar slapen denk ik.
Johan81 schreef:Maaikje schreef:mn broertje doet nou ook mee, die heeft allerlei vage vriendjes die aan vriendjespolitiek doen enzo
ach ja iedereen mag meedoen tochdat houd je toch niet tegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten