Pedofilie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 24 jan 2005 18:33

rosechild schreef:
verknipterefo schreef:Ik vind het een walgelijk idee dat iemand zich aftrekt met de gedachte aan zijn vijf jarige buurjongentje.

nou ja hoe goed jij hen probeert te verdedigen,..ik denk niet dat ik het zo'n lekker fris idee zou vinden als b.v. mijn buurman later zich bij de gedacht aan mijn kind eens even lekker een potje zou gaan staan rukken...

Dat was dus precies wat ik zei...

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 24 jan 2005 18:59

en wat ik al eerder zei.... :?
gods hand creeërt prachtige dingen

rosechild
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor rosechild » 24 jan 2005 19:02

Aragorn schreef:Maar maakt het veel verschil of hij aan jou of aan je kind denkt?

voor mij wel ja...deu! ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn eventuele kinderen later wil ik liever tegen dit soort viezeriken beschermen... als je over een volwassen vrouw fantaseert vind ik inderdaad iets normaler dan over je kleine buurjongetje/meisje....kan aan mij liggen .....
gods hand creeërt prachtige dingen

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 24 jan 2005 21:08

rosechild schreef:voor mij wel ja...deu! ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn eventuele kinderen later wil ik liever tegen dit soort viezeriken beschermen... als je over een volwassen vrouw fantaseert vind ik inderdaad iets normaler dan over je kleine buurjongetje/meisje....kan aan mij liggen .....

Maar zolang het alleen bij gedachten blijft en jij er niets van weet, is er niets aan de hand en kan je volgens mij ook weinig beschermen. En ja, ik blijf bij het idee dat ik het ook walgelijk vind.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 24 jan 2005 21:09

Ik vind het walgelijk, laat die mensen lekker denken okay best, als ik het maar niet weet. Maar probleem is vaak dat het niet bij denken blijft maar dat terzeiden. Het gaat er niet om wat ik van pedofilie vind maar wat God er van vind.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 jan 2005 22:42

Raido schreef:Ik vind het walgelijk, laat die mensen lekker denken okay best, als ik het maar niet weet. Maar probleem is vaak dat het niet bij denken blijft maar dat terzeiden.

Jij weet niet hoevaak het bij denken blijft.. :)

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 24 jan 2005 23:47

Raido schreef:Het gaat er niet om wat ik van pedofilie vind maar wat God er van vind.

Tsja voor God is het net zo erg om een kind te verkrachten dan sex te hebben met iemand anders dan je eigen man/vrouw! hetzelfde geld voor de gedachte hieraan! Ik keur hierbij pedofilie niet goed trouwens maar ik wil alleen maar aangeven dat we zelf voor God net zo schuldig zijn als een pedofiel waar we met ons vingertje naar wijzen!

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 25 jan 2005 09:13

Pivo schreef:Tsja voor God is het net zo erg om een kind te verkrachten dan sex te hebben met iemand anders dan je eigen man/vrouw!

God vindt de verkrachting van een kind echtwel erger hoor!

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 25 jan 2005 09:19

Raido schreef: Het gaat er niet om wat ik van pedofilie vind maar wat God er van vind.

In de Bijbel kan je niets over pedofilie vinden.
Daarom heeft God jou een gezond verstand gegeven, zodat je met je verstand kan beredeneren wat wel en niet goed is.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 25 jan 2005 09:40

Mijn gezonde verstand zegt, dat als je je gaat rukken met een gedachte aan een kind, dat je ziek in je hoofd bent.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 25 jan 2005 10:09

Dus verknipterefo, jij gaat zulke zaken met je verstand beredeneren
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 25 jan 2005 10:19

Dat is niet verkeerd, God c.q. de Bijbel spreekt er niet over... Dan moet je dat met je verstand gaan aanpakken, als de Bijbel spreekt over man en vrouw, de schaamte van dochters ontdekken, dieren en homo zijn verbied of bestempeld als zonde, dan ook pedo... Maar als je kunt leven met het idee dat je buurman zich ligt te rukken bij het denken aan jou lieve dochtertje dat in haar zwembroekje buiten speeld... dan krijg ik wel iets meer kippenvel dan gewoonlijk.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 25 jan 2005 11:25

IK WEET NIET, MAAR SOMMIGE ZAKEN GA JE UBERHAUPT AL BEREDENEREN MET JE VERSTAND ALS DE BIJBEL ER NIET OVER SPREEKT.
Maar ik vind het link blijven
What a wonderfull girl!!

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 25 jan 2005 16:08

Ik herhaal nogmaar eens wat ik eerder zei:
Javaca schreef:Kwam een tijdje geleden dit column tegen:

http://www.dejongejournalist.nl/index.php?itemid=1060

Kon me hierin wel vinden.
Niemand kiest er voor om pedo-, geronto- of zelfs necrofiel te zijn. Er zijn denk ik meer mensen die seksuele gevoelens hebben voor kinderen dan we voor mogelijk houden.

Ik denk niet dat het een ziekte is.
Het is meer een handicap. "Genezen" is niet echt mogelijk, maar er op een goede manier mee leren leven wel. Net zoiets als

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 26 jan 2005 00:43

peentje schreef:Dus verknipterefo, jij gaat zulke zaken met je verstand beredeneren

Ja en ik hoop dat meer mensen dat zullen doen, i.p.v. allemaal maar elkaar na te praten zonder echt te weten waar we het over hebben. Ik geloof dat we ons verstand daarvoor o.a. gekregen hebben.

Terug naar “Archief”