johannes1 schreef:peentje schreef:zeg wanneer komt de winnaar uit de bus rollen?
in ieder geval niet na 4 dagen
eind van de maand
Moderator: Moderafo's
Lucky7 schreef:mystery schreef:Kijk, eerlijk is eerlijk: Pivo is gewoon een lief jongetje!![]()
er staat niet "stem voor de liefste refowebber" anders had ik bovenaan
gestaand dat snap jij ook wel
mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Kijk, eerlijk is eerlijk: Pivo is gewoon een lief jongetje!![]()
waarom sta jij er eigenlijk niet bij?Anders had ik echt wel op jou gestemd hoor
Zelfs bij die arrogante uitspraak van je
Lucky7 schreef:mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Kijk, eerlijk is eerlijk: Pivo is gewoon een lief jongetje!![]()
ik ben niet SLOW genoeg
mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Kijk, eerlijk is eerlijk: Pivo is gewoon een lief jongetje!![]()
ik ben niet SLOW genoeg
Nou...mij lijkt dat momenteel juist wel bij jou
Nee, gemene opmerking van me!
Ik heb geen idee waarop ze deze lijst gebaseerd hebben... Het is waarschijnlijk nogal subjectief, dus trek je er nix van aan.
Jij bent voor mij de beste slow-chatter van 2004
Pivo schreef:mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Kijk, eerlijk is eerlijk: Pivo is gewoon een lief jongetje!![]()
ik ben niet SLOW genoeg
Ik heb geen idee waarop ze deze lijst gebaseerd hebben... Het is waarschijnlijk nogal subjectief, dus trek je er nix van aan.
Jij bent voor mij de beste slow-chatter van 2004![]()
mystery schreef:Pivo schreef:mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Lucky7 schreef:mystery schreef:Kijk, eerlijk is eerlijk: Pivo is gewoon een lief jongetje!![]()
ik ben niet SLOW genoeg
Jij bent voor mij de beste slow-chatter van 2004![]()
Nou moet ik twee jongens gaan troosten...
Hoe krijg ik dit ooit nog goed?
Een verhaaltje dan
Er was eens een bladzijde uit een boek waarop een rij namen stond van mensen. Een meisje koos een naam uit en schreef die op een klein blaadje, dat ze vastplakte aan het grote blad. Een zielig, snel jongetje kwam voorbij en schrok omdat zijn naam er niet bij stond en het meisje zijn naam niet opgeschreven had. Zij vond dat zo betreurenswaardig dat ze zijn naam op dat kleine blaadje erbij zette. Hij ging blij weg.
Op een gegeven moment kwam de jongen met de eerst opgeschreven naam de bladzijde uit het boek tegen. Hij vond het eerst fantastisch dat zijn naam genoemd werd, maar zag dat hij niet de enige was die op het bijgeplakte blaadje genoemd was. Daar werd hij heel verdrietig van. Hij huilde.
Het meisje zag die jongen zitten in een grote tranenplas. Ze wist niet meer wat ze moest doen. Ze wilde het bijge[lakte blaadje het liefste verscheuren om het ongedaan te maken, maar dat kon niet omdat de lijm te ver opgedroogd was... Toen ging ze maar naast de huilende jongen zitten en troostte hem met een verhaaltje. In de hoop dat de jongen zijn tranen zou veranderen in een grote glimlach...
Lucky7 schreef:mystery schreef:Yeahhh! Dan is dat probleem ook weer opgelost!
Pivo is de beste slowchatter voor mij
en
Lucky vind ik lief
prachtig!
staat ook weer zo zielug voor pivo
Mystery ik vind dat jij pivo ook liev vind
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten