Moderator: Moderafo's
FrankB schreef:Kan er ook gewoon antwoord worden gegeven zonder meteen allerlei bijbelteksten aan te halen?
Wat is er mis met wereldse muziek? Het Zwanenmeer is ook wereldse muziek, mag ook niet? We moeten allemaal verplicht naar christelijke muziek luisteren?
FrankB schreef:Kan er ook gewoon antwoord worden gegeven zonder meteen allerlei bijbelteksten aan te halen?
Laat mij lekker draaien wat ik mooi vind(...) Als je het niet mooi vindt, mij best, smaken verschillen, maar kom niet aan dat het rotzooi is, of dat deze muziek slecht voor je is omdat het verborgen satanische boodschappen zou bevatten.
Ik sluit af met een tekst van Jethro Tull:
If Jesus saves, well he better save Himself, from the glory glory seekers
Artist: God Smack
Album: Self Titled
Song: Voodoo
Forwards: I'm not the one who's so far away when I feel the Snake bite into my veins never did I wanna be here again
Backwards: I'm a Snake, I'll dance the way find a way will I for sin
Additional Comments: It is interesting to note that in the song's video, there is an actual wiccan ceremony being taped with the lead singer's high priestess (Laurie Cabot) presiding.
"Elk verhaal van elke satanist is weer anders." Is dat met het christendom ook niet zo..? En is dat dan ook een hype (jouw definitie strak volgend..)
Storyteller schreef:Nee. Christenen zijn consequent in hun rituelen en symbolen. Bij satanisten is dat heel vaak anders. En onlogisch. (Latijnse woorden verkeerd vertaald en dergelijke)
Niet schreef:Khaal toch de Bijbel erbij: wie niet voor Mij is, die is tegen Mij! Als je die lijn even heel zwart wit doortrekt, is de muziek dus voor God (of ter ere van God), of voor de duivel, er is GEEN tussenweg...... Of de brede, of de smalle weg!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten