27 jaar en ouder meeting ???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

RECI-TATIVO
Sergeant
Sergeant

Re: 27 jaar en ouder meeting ???

Berichtdoor RECI-TATIVO » 19 feb 2005 22:31

Spons schreef:oke meetingen zat zo te zien , maar ik denk toch dat ik me niet op me gemak zou voelen tussen alle 18+ers in. is toch anders dan via forum.

maar ik wou even weten of er intresse is in een eventuele 27 + meeting ergens volgend jaar, mischien wat eten en dan wat leuks doen ofzo en gewoon gezellig praten of iets dergelijke.

Hahaha, echt, serieus, als iets een slecht criterium is en geen enkele garantie biedt tot gezelligheid, een goed gesprek o.i.d. is het wel leeftijd. Dat zegt namelijk zo ontzettend weinig over een persoon. Okay, ik ga er in mee dat een 50-jarige wat lastig van gedachten kan wisselen met een kleuter over het kubisme, maar los van die bepaalde marges, mwah. Straks heb je de saaiste meet aller tijden. Niet vanwege leeftijd,maar blijken er net allemaal saaie sokken van 27+ te komen en mis je alle hippe, vrolijke 26 jarigen bijv :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 feb 2005 23:07

Mijn sjaal werd schandelijk misbruikt voor het invoeren van de sharia.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 19 feb 2005 23:12

u gaat door voor de wachmachine , :mrgreen:

meer foto's zijn er niet, ja van onze burgervader voor een van de panden in Perkouw :wink: maar goed dan moet je in de refobliek zijn he,

het was super gezellig, erg veel gelachen, we hebben zon gezien, hagel gehad en regen , maar ook blauwe luchten.

Weet je in dat oord waar we waren stoppen ze zelfs met de wagen als je een foto wil maken. Waar maak je dat nog mee ?

He wie heeft die pot met grijze verf over mijn haren gegooid :P

ps ,Onze jonkheer was zo onder de indruk van alles dat ie in de auto in slaap viel wat hebben jullie gisteren met hem uitgespookt hij bleef maar roepen Jannoek Jannoek :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 feb 2005 23:21

Die pot verf was helemaal niet nodig, echt grijs komt van binnen (vraag maar aan Omega)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 feb 2005 21:37

Het was wel heel erg druk op de meeting!!!!!

Ben als 27 plusser naar in 2003 naar alle refowebmeetings geweest en heb me daar prima vermaakt!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 23 feb 2005 22:04

ach ja , dit stamt nog uit het begin ,ik hoop ook nog wel eens naar een meeting te komen even kijken hoe het loopt want ik werk altidj op vrijdag met een rit vandaar,

Terug naar “Archief”