Ik vraag niet aan mijn man wat ik moet stemmen, hij ZEGT het, das anders, he?
das zeker anders.
Moderator: Moderafo's
Zareb schreef:Lalage schreef:Vroeger kregen vrouwen veel minder onderwijs, dan is het logisch dat ze soms gewoon maar naar hun man moesten luisteren. Gelukkig is dat nu niet meer zo en mogen we ook zelf onze hersenen gebruiken. Ik denk wel dat het goed is om, als je niet uit een conflict komt, de bijbelse regel te hanteren dat de man de uiteindelijke beslissing neemt (noodgevallen uitgezonderd).
Waarmee je de vrouw dus onderschikt maakt aan de man. En zijn we weer bij de kolonne van de geitenvriendjes. Een vrouw is net zozeer een evenwaardig mens als een man. Met dus een eigen mening.
Mariamagdalena schreef:Optimatus schreef:Ik zou het afgrijselijk vinden als mijn vriendin aan mij zou vragen of ik haar zou willen verstellen wat zij zou moeten stemmen.
Ik vraag niet aan mijn man wat ik moet stemmen, hij ZEGT het, das anders, he?
sela schreef:zijn er meer vrouwen die stemmen wat hun man zegt?
Mariamagdalena schreef:joepie schreef:Daar overleggen we over wie we beide geschikt achten.
En dan gaat hij stemmen. Ik niet. Maar op die manier stem ik wel mee.
Dat bedoel ik dus, typisch een voorbeeld waar de vrouw de baas is.
Niks mis mee, hoor, maar niet mijn style.
Mariamagdalena schreef:En mensen die menen een relatie te hebben waarin ze allebei gelijk zijn, die kletsen uit hun nek, want er kunnen geen 2 kapiteins op een schip zijn, dat werkt niet.
Vaak is hier de vrouw de baas in huis.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten