TheShadow schreef:als ik moderater was .. had josh al lang met een colaatje in de tuin gezeten.
Wat mij betreft ook, ik vind zo een leugenleer echt een stapje te ver gaan.
Moderator: Moderafo's
Yael:
Hmz Jezus zegt zelf: Ik en de Vader zijn een. En dat ik Jezus niet nodig hebt dat heb je helemaal mis God is mijn getuige.
---
Je fundamenten en je keuze voor de bijbelse fundamenten bepalen of je Christen zal worden en zijn. Kiezen voor onbijbelse kerkleer maakt je tot volger van een kerk, terwijl je Jezus zou moeten volgen; dan ben je immers Christen!!!
Yael:
Ik volg idd liever Jezus ja en wat er in Zijn Woord staat de Bijbel, niet een of ander mens die dingen roept.
En een kerkleer is nooit volmaakt, hoe jammer ook.
---
Er is één GOD én één Heer. Iedere andere uitspraak maakt Jezus en zijn offer/redding tot onzin en maakt van GOD een leugenachtige dictator; precies wat satan deed bij Adam en Eva!
Yael:
Hoe bedoel je dit? Onderbouw eens.
Josh schreef:Volgens satan kunnen we alles zelf. ... Wie zegt de Redding van Jezus niet nodig te hebben omdat GOD het allemaal zelf doet (3-eenheid-leer) die loochent GOD immers.
Josh schreef:Persoonlijk hoop ik, dat jullie gaan proberen om dat wat ik citeer uit de Bijbel eens oprecht naast jullie kerkdogma's te gaan leggen. En als je oprecht Christen wilt zijn, dat je afstand gaat nemen van datgene wat niet spoort met Gods Woord!
Josh
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten