Johanne schreef:TheShadow schreef:*wacht op het laatste moment om te kijkenw ie er allemaal heen gaan en dan beslis ik !
Naja zeg, aan de hand van dit lijstje hoor je allang te beslissen dat je gewoon gaat komen!!!

in your dreams !

Moderator: Moderafo's
Johanne schreef:TheShadow schreef:*wacht op het laatste moment om te kijkenw ie er allemaal heen gaan en dan beslis ik !
Naja zeg, aan de hand van dit lijstje hoor je allang te beslissen dat je gewoon gaat komen!!!
MeneerAart schreef:Haha ik sta ook op de lijst, maar k heb nog niet eens te kennen gegeven of ik wel of niet meega![]()
Maaruh aanvankelijk dacht ik alleen de avond te komen, maar waarschijnlijk kan dat gewoon de hele dag worden!!
Ik moet van de papa en mama van Meschianza en Roella als bodyguard optreden, dus vandaar de hele dag dan maar.
meschianza schreef:MeneerAart schreef:Haha ik sta ook op de lijst, maar k heb nog niet eens te kennen gegeven of ik wel of niet meega![]()
Maaruh aanvankelijk dacht ik alleen de avond te komen, maar waarschijnlijk kan dat gewoon de hele dag worden!!
Ik moet van de papa en mama van Meschianza en Roella als bodyguard optreden, dus vandaar de hele dag dan maar.
haha, zodra jij ''ja, ik kom'' in het oor van Roella fluisterd gaat dat als een lopend vuurtje door refowebland en binnen 1 minuut is het gepubliceerd.
maar fijn, dat je als ook als mijn bodyguard wil optreden, heb ik eindelijk eens een rustige dag.
MeneerAart schreef:Leilah schreef:Argh en nou ben ik ziek!! Ik ga heel erg mn best doen om donderdag weer beter te zijn... *snik* tis niet eerlijk!
Veel beterschap Leilah, want k wil jou ook wel eens een keertjuh zien
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 19 gasten