Relatie en uiterlijk/Uiterlijk en relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 26 jul 2004 15:11

Motormuis schreef:En je sex leven wordt dan ook veel minder actief (zal er ook wel weer mee te maken hebben :mrgreen: )

Dat kan, maar dat hoeft niet zo te zijn. Er rust voor een hoop ouderen wel een taboe op, zodat ze er niet over durven praten, maar zeker tussen de 40 en 60 kan je als koppel echt nog zeer actief zijn, hoor. Vooral als je altijd als egeltjes heb moeten doen voor de kinderen, als de kinderen dan het huis uit zijn, of ze zijn groot en vaak weg, dan kan je weer een nieuw prettig boeiend sexleven opbouwen. Alleen geloof ik dat er veel vrouwen zijn die er minder zin in hebben, maar volgens mij ook omdat sommige mannen zich niet goed meer wassen en het niet romantisch opbouwen. Sex begint nl al bijvoorbeeld bij het etentje, (kan best thuis) of de avond. Je bouwt een spanning op, waardoor je naar elkaar verlangt. Oudere mannen denken soms, dat dat allemaal niet meer hoeft.... dus dan ben je elkaar eigenlijk al kwijt (ook al ben je getrouwd) Maar ja, als je als man een vrouw hebt die zich niet meer verzorgt en alles laat hangen, kan ik het mij ook wel voorstellen dat zo'n man "indut"

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 26 jul 2004 15:28

Aragorn schreef:
Motormuis schreef:En je sex leven wordt dan ook veel minder actief (zal er ook wel weer mee te maken hebben :mrgreen: )

Is dat zo?

Tuurlijk. Maar daar is helemaal niks mis mee, je hebt er waarschijnlijk ook minder zin meer in als je 70 bent...En alle lichamelijke mankementen (kortademig, hartproblemen, impotentie :mrgreen: ).

Vrouwen schijnen er ook bijna geen behoefte meer aan te hebben.
Geen commentaar

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 26 jul 2004 15:35

Motormuis schreef:
Aragorn schreef:

Is dat zo?

Tuurlijk. Maar daar is helemaal niks mis mee, je hebt er waarschijnlijk ook minder zin meer in als je 70 bent...En alle lichamelijke mankementen (kortademig, hartproblemen, impotentie :mrgreen: ).

Toch ken ik ze wel, alleen rust er vaak een taboe op, en durven ze er niet over te praten. Mijn oom werd op zijn 70ste nog eens vader van zijn 7de kindje (ja, belachelijk, vind ik ook, maar ik kan er ook niks aan doen)

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 26 jul 2004 15:44

Mariamagdalena schreef:
Motormuis schreef:
Aragorn schreef:

Is dat zo?

Toch ken ik ze wel, alleen rust er vaak een taboe op, en durven ze er niet over te praten. Mijn oom werd op zijn 70ste nog eens vader van zijn 7de kindje (ja, belachelijk, vind ik ook, maar ik kan er ook niks aan doen)

Ik neem het jou ook niet kwalijk :mrgreen: :mrgreen:

Wel knap van je oom :wink:
Geen commentaar

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 jul 2004 16:00

Motormuis schreef:
Aragorn schreef:

Is dat zo?

Mja, dat zeggen ze wel altijd, maar ik vroeg me af of het ook echt zo werkt. Jammer dat er hier niet zoveel oude mensen zijn die uit ervaring kunnen spreken.. :)

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 26 jul 2004 16:39

Motormuis schreef:
Ik neem het jou ook niet kwalijk :mrgreen: :mrgreen:

Wel knap van je oom :wink:

Nou, zo knap is het niet, want het was van zijn vierde vrouw, en zij was 34, en nu is dat kind 4 jaar en zijn ze alweer gescheiden........ dus ik denk dat het ook wel aan de vrouw ligt.

{Opmerking verwijderd door moderator wegens bescherming gebruiker}

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 jul 2004 20:59

Omega schreef:
Das denk ik het geheim van de vrouw om altijd spannend en aantrekkelijk te blijven En natuurlijk, het allerbelangrijkste: LIEF ZIJN !

Dat is het probleem bij veel vrouwen. Zodra ze er achter komen dat de prins op het witte paard, Shrek en zijn ezel blijken te zijn, blijft er van "lief zijn" weinig meer over. Salomo had veel vrouwen en laat zijn ervaring ons een wijze les zijn: "Het is beter te wonen op een hoek van het dak, dan met een kijfachtige huisvrouw...". En eigenlijk is deze nog mooier: "Een gedurige druiping ten dage des slagregens en een kijfachtige huisvrouw zijn even gelijk".

Daar kan ik geen uitspraken over doen Omega, maar jij, als notenliefhebber, kan het weten toch?

Probleem is dat vrouwen van andere noten houden dan mannen. :mrgreen:

k Accepteer het wel gewoon dat ik nu al grijs wordt, straks uitgezakt ben en na een tijdje een groot rimpelpakhuis ben

Ach, losse vellen kun je altijd nog strijken zolang je op de strijkplank past. :D

Heerlijk zo'n man in de mid-life-crisis :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 jul 2004 21:20

rosekapje schreef:
Omega schreef:
Das denk ik het geheim van de vrouw om altijd spannend en aantrekkelijk te blijven En natuurlijk, het allerbelangrijkste: LIEF ZIJN !

Dat is het probleem bij veel vrouwen. Zodra ze er achter komen dat de prins op het witte paard, Shrek en zijn ezel blijken te zijn, blijft er van "lief zijn" weinig meer over. Salomo had veel vrouwen en laat zijn ervaring ons een wijze les zijn: "Het is beter te wonen op een hoek van het dak, dan met een kijfachtige huisvrouw...". En eigenlijk is deze nog mooier: "Een gedurige druiping ten dage des slagregens en een kijfachtige huisvrouw zijn even gelijk".

Daar kan ik geen uitspraken over doen Omega, maar jij, als notenliefhebber, kan het weten toch?

Probleem is dat vrouwen van andere noten houden dan mannen. :mrgreen:

k Accepteer het wel gewoon dat ik nu al grijs wordt, straks uitgezakt ben en na een tijdje een groot rimpelpakhuis ben

Ach, losse vellen kun je altijd nog strijken zolang je op de strijkplank past. :D

Heerlijk zo'n man in de mid-life-crisis :mrgreen:

Ik hoop je aan deze uitspraak te herinnneren dat het heerlijk is, zo'n midlife crisis, over een aantal jaartjes :mrgreen: (ik begin nu al de kriebels te krijgen als ik een Harley Davidson ziet en daar begint die midlife crisis meestal mee :)}o :mrgreen: )
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 26 jul 2004 21:22

Whahhaa... vroegah hadden mannen geen midlifecrisus...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 jul 2004 21:22

Zolang het bij motoren blijft :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 jul 2004 21:23

rosekapje schreef:Zolang het bij motoren blijft :mrgreen:

tuurlijk schat, tuurlijk :8> :mrgreen: :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 jul 2004 21:25

S-je schreef:Whahhaa... vroegah hadden mannen geen midlifecrisus...

somige mannen hebben nu eenmaal een excuus nodig om een Harley Davidson te kopen 8) :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 jul 2004 21:27

columbus schreef:

jaja...

Nu is het einde helemaal zoek :mrgreen: (loze beloftes en koosnaampjes :roll: :| :wink: )

kan ik nog terug? :mrgreen: :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 26 jul 2004 21:29

rosekapje schreef:
columbus schreef:

jaja...

Nu is het einde helemaal zoek :mrgreen: (loze beloftes en koosnaampjes :roll: :| :wink: )

kan ik nog terug? :mrgreen: :wink:

achterop de motor, ja dat kan :wink:

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 26 jul 2004 22:00

Sjonge zeg...zo leer je nog eens wat hehehe.
Maar het onderwerp ging ergens anders over. terug dus! :)

Terug naar “Archief”