Motormuis schreef:En je sex leven wordt dan ook veel minder actief (zal er ook wel weer mee te maken hebben)
Dat kan, maar dat hoeft niet zo te zijn. Er rust voor een hoop ouderen wel een taboe op, zodat ze er niet over durven praten, maar zeker tussen de 40 en 60 kan je als koppel echt nog zeer actief zijn, hoor. Vooral als je altijd als egeltjes heb moeten doen voor de kinderen, als de kinderen dan het huis uit zijn, of ze zijn groot en vaak weg, dan kan je weer een nieuw prettig boeiend sexleven opbouwen. Alleen geloof ik dat er veel vrouwen zijn die er minder zin in hebben, maar volgens mij ook omdat sommige mannen zich niet goed meer wassen en het niet romantisch opbouwen. Sex begint nl al bijvoorbeeld bij het etentje, (kan best thuis) of de avond. Je bouwt een spanning op, waardoor je naar elkaar verlangt. Oudere mannen denken soms, dat dat allemaal niet meer hoeft.... dus dan ben je elkaar eigenlijk al kwijt (ook al ben je getrouwd) Maar ja, als je als man een vrouw hebt die zich niet meer verzorgt en alles laat hangen, kan ik het mij ook wel voorstellen dat zo'n man "indut"