http://home.filternet.nl/~fn004456/Visjes/Big/vis48.jpg

Moderator: Moderafo's
Johanne schreef:Nerf!:P
Hehe en nu ga ik midden in de nacht met mn slaperige kop die aardig wat slaap heeft gemist een leuk verslagje typen muhaha... *t wordt kort en vaag, morgen volgt de rest met fotooosss;)*
T was echt een geweldige vakantie!!!
We hebben t zelfs nog voor elkaar gekregen om cultureel bezig te zijn...
Verderssss naturlich zeer sportief geweest, ondanks de onbeklommen caubergh;) Maar in ruil daarvoor wel de Gulpenerberg (intressanter voor henkiE en Marnix) beklommen...
Muhaha mijn conditie is echt zeer ernstig slecht, mensen bedankt voor t wachten...En henkiE thx voor de henkiE-Powerrrrrr, mede dankzij jou was het mogelijk een berg op te komen...
![]()
![]()
Jero thx voor t woord Nerf...Voorlopig kunnen we weer vooruit..
![]()
Leil sorry voor de hamburgrs nachts...Maar het kruisen in de bruidssuite was geniaal...
![]()
Morgen meerrrrr, veel meeerrr..
Ik zal vast even lkijken voor een paar foto's voor de eerste sfeerimpressies..Morgen de rest...
Leilah schreef:Johanne schreef:Nerf!:P
Hehe en nu ga ik midden in de nacht met mn slaperige kop die aardig wat slaap heeft gemist een leuk verslagje typen muhaha... *t wordt kort en vaag, morgen volgt de rest met fotooosss;)*
T was echt een geweldige vakantie!!!
We hebben t zelfs nog voor elkaar gekregen om cultureel bezig te zijn...
Verderssss naturlich zeer sportief geweest, ondanks de onbeklommen caubergh;) Maar in ruil daarvoor wel de Gulpenerberg (intressanter voor henkiE en Marnix) beklommen...
Muhaha mijn conditie is echt zeer ernstig slecht, mensen bedankt voor t wachten...En henkiE thx voor de henkiE-Powerrrrrr, mede dankzij jou was het mogelijk een berg op te komen...
![]()
![]()
Jero thx voor t woord Nerf...Voorlopig kunnen we weer vooruit..
![]()
Leil sorry voor de hamburgrs nachts...Maar het kruisen in de bruidssuite was geniaal...
![]()
Morgen meerrrrr, veel meeerrr..
Ik zal vast even lkijken voor een paar foto's voor de eerste sfeerimpressies..Morgen de rest...
*kuch* Jero thx voor t woord Nerf? Volgens mij moeten je hersentjes even opgefrist worden!
En jullie hebben RW nog gepromoot zie ik
Marnix schreef:Tja, dan rij je wel het langst in beeld alleen niet op een positieve manier
Komt er ook nog een normale foto van mij op?:D:D
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten