Tot welke leeftijd ga je met je ouders op vakantie??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Afat82
Mineur
Mineur

Berichtdoor Afat82 » 10 jan 2005 20:27

Sinds m'n 17e niet meer met m'n ouders meegeweest, is ook niet echt gezellig, om in je eentje met je ouders op stap te gaan. Vind ik tenminste niet...!!
Ik ben met Christus gekruisigd; ik leef, doch niet meer ik, maar Christus leeft in mij! (Gal. 2:20)

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 10 jan 2005 21:41

Voor mensen die naast hun vakantie met ouders nog een vakantie zonder ouders willen maar eigenlijk geen geld hebben voor een extra vakantie:

ga een reis/kamp leiden!

Alles wordt voor je betaald en je hebt toch een enorm leuke vakantie!

Ik zeg btw elk jaar dat ik ut volgende jaar niet meer mee ga..maarre, toch maar wel :) Gewoon een extra vakantie!

karel1
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor karel1 » 10 jan 2005 23:52

miep19 schreef:ik ben tot mn 16e met mn ouders mee geweeest. daarna was het niet eens zozeer dat ik niet mee wilde, maar ik ging werken en kon op andere tijden vrij krijgen als mn ouders. ik heb de afgelopen 2 jaar wel vrij gehad, maar niet echt op vakantie geweest. volgend jaar weer....maar of het met mn ouders zal zijn dat weet ik niet. In ieder geval met een van de ouders, want mn vriend en ik mogen niet samen vermoed ik.

Als je 19 bent gá je toch gewoon op vakantie. Dat bepaal je toch zelf!
En je kan toch goede afspraken maken, of niet soms?

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 11 jan 2005 01:23

Ik moet opeens denken aan een leuke anekdote:

Toen één van mijn broers een jaar of achttien was ging hij met een stel vrienden op vakantie. Ze zouden zich netjes gedragen. Zo beloofd zo gedaan, leuke vakantie gehad en zich netjes gedragen volgens de verhalen. Leuke vakantiekiekjes geschoten en iedereen blij. Toen één van de moeders de foto's wat erg goed ging bekijken zag ze een pakje condooms op een foto rondslingeren. Toen waren de poppen aan het dansen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

-Rianne-

Berichtdoor -Rianne- » 11 jan 2005 01:34

Ik ben nu 23 en ga komende zomer met mn ouders (+ jongere broertje) mee op vakantie. Maar dat is dan ook omdat ik ze straks een jaar niet gezien heb.
Als ik gewoon in NL zou wonen, zou ik dat niet gedaan hebben.

karel1
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor karel1 » 11 jan 2005 14:39

Sabra schreef:Ik moet opeens denken aan een leuke anekdote:

Toen één van mijn broers een jaar of achttien was ging hij met een stel vrienden op vakantie. Ze zouden zich netjes gedragen. Zo beloofd zo gedaan, leuke vakantie gehad en zich netjes gedragen volgens de verhalen. Leuke vakantiekiekjes geschoten en iedereen blij. Toen één van de moeders de foto's wat erg goed ging bekijken zag ze een pakje condooms op een foto rondslingeren. Toen waren de poppen aan het dansen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar er zijn ook refo-ouders die hun kinderen ongevraagd een pakje condooms meegeven, als ze samen op vakantie gaan...

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 11 jan 2005 14:43

karel1 schreef:Maar er zijn ook refo-ouders die hun kinderen ongevraagd een pakje condooms meegeven, als ze samen op vakantie gaan...

Ik denk ook dat dat een goede zaak is. Beter geen sex, maar als ze toch sex hebben kunnen ze het beter veilig doen. Ik zie daar enkel goeds in, en zeker geen stimulatie om het maar gewoon te doen.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 11 jan 2005 14:56

Sabra schreef:
karel1 schreef:Maar er zijn ook refo-ouders die hun kinderen ongevraagd een pakje condooms meegeven, als ze samen op vakantie gaan...

Ik denk ook dat dat een goede zaak is. Beter geen sex, maar als ze toch sex hebben kunnen ze het beter veilig doen. Ik zie daar enkel goeds in, en zeker geen stimulatie om het maar gewoon te doen.

Nouja zeg, als je daarvoor op vakantie gaat......:S Lijkt me dat je ouders je sowieso wel kunnen vertrouwen. Lijkt me wel erg als je ouders je als refojongere condooms moeten gaan meegeven......De schijnheiligheid :S

AssiFv
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor AssiFv » 11 jan 2005 15:19

Ik ben nu 17 en ik ga dit jaar nog gewoon met mn ouders mee. Lekker goedkoop en altijd heel leuk. Waarschijnlijk ga ik volgend jaar alleen nog maar met vrienden op vakantie.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 11 jan 2005 19:38

Toevallig toch nog tijd over in de vakantie?

www.yoy.nl!!

deSailenSSS
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor deSailenSSS » 12 jan 2005 12:48

Ik ben 17 en ik ga nu maar 2 weken met mijn ouders mee ipv de volle 5 weken. Ik ga eerder terug. Misschien is dit een soort van overgangsfase... :mrgreen:
Ik onthoud altijd alles.
Het beroerde is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 12 jan 2005 13:02

Tja als ik moet wachten totdat mijn ouders eindelijk eens de stoute schoenen aantrekken om hun neus buiten Nederland te steken moet ik denk ik nog heeeeel erg lang wachten. Ik heb inmiddels al Luxemburg, België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Canada en Amerika gehad :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 jan 2005 13:24

deSailenSSS schreef:Ik ben 17 en ik ga nu maar 2 weken met mijn ouders mee ipv de volle 5 weken. Ik ga eerder terug. Misschien is dit een soort van overgangsfase... :mrgreen:

5 weken? Hoe houden ze het vol zeg!

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 12 jan 2005 16:08

Das toch lekker om zolang op vakantie te gaan al vind ik 5 weken ook wel een beetje heel erg overdreven als het nu 3 a 3,5 jaar is nou ja ....

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 jan 2005 19:24

Mr. J schreef:Das toch lekker om zolang op vakantie te gaan al vind ik 5 weken ook wel een beetje heel erg overdreven als het nu 3 a 3,5 jaar is nou ja ....

Ik volg je niet. Maar een vriend van mij gaat/ging met z'n ouders ook altijd vijf weken weg, meestal naar Zwitserland. Hij zegt dat je een tijdje nodig hebt om erin te komen en dat je dan pas echt kunt genieten. Voor mij is 10 tot 14 dagen genoeg, ik ben ook niet zo rijk ;) Al hoeft een vakantie niet heel duur te zijn, maar bij ons komt het er meestal op neer dat we elke dag uit eten gaan. Weliswaar proberen we voor maximaal vijf euro per persoon te eten, 't is toch iets duurder dan normaal en je moet ook nog de camping betalen.
Laatst gewijzigd door Lalage op 12 jan 2005 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”