Moderator: Moderafo's
miep19 schreef:ik ben tot mn 16e met mn ouders mee geweeest. daarna was het niet eens zozeer dat ik niet mee wilde, maar ik ging werken en kon op andere tijden vrij krijgen als mn ouders. ik heb de afgelopen 2 jaar wel vrij gehad, maar niet echt op vakantie geweest. volgend jaar weer....maar of het met mn ouders zal zijn dat weet ik niet. In ieder geval met een van de ouders, want mn vriend en ik mogen niet samen vermoed ik.
Sabra schreef:Ik moet opeens denken aan een leuke anekdote:
Toen één van mijn broers een jaar of achttien was ging hij met een stel vrienden op vakantie. Ze zouden zich netjes gedragen. Zo beloofd zo gedaan, leuke vakantie gehad en zich netjes gedragen volgens de verhalen. Leuke vakantiekiekjes geschoten en iedereen blij. Toen één van de moeders de foto's wat erg goed ging bekijken zag ze een pakje condooms op een foto rondslingeren. Toen waren de poppen aan het dansen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
karel1 schreef:Maar er zijn ook refo-ouders die hun kinderen ongevraagd een pakje condooms meegeven, als ze samen op vakantie gaan...
Sabra schreef:karel1 schreef:Maar er zijn ook refo-ouders die hun kinderen ongevraagd een pakje condooms meegeven, als ze samen op vakantie gaan...
Ik denk ook dat dat een goede zaak is. Beter geen sex, maar als ze toch sex hebben kunnen ze het beter veilig doen. Ik zie daar enkel goeds in, en zeker geen stimulatie om het maar gewoon te doen.
Mr. J schreef:Das toch lekker om zolang op vakantie te gaan al vind ik 5 weken ook wel een beetje heel erg overdreven als het nu 3 a 3,5 jaar is nou ja ....
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 37 gasten