Badkleding

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 13 jul 2004 15:57

Als je toch altijd je buik bedekt houdt, is het verder ook niet belangrijk een bruine buik te hebben lijkt me. :|

Ik heb een zwempak met pijpjes. Voel ik me een stuk prettiger in dan in allerlei andere badkleding.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

daatje
Mineur
Mineur

Berichtdoor daatje » 13 jul 2004 20:35

hou ik altijd mn buik bedekt? euhm neej denkt niet maar ik vind et beter een bruine buik maar das mijn mening
kuzz

daatie
"Don't just tell God how big your problems are... Tell your problems how big God is!"

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 13 jul 2004 20:42

Ja, maar jij bent 13, en dan kan dat allemaal wel.
Maar als je een moeder bent van meerdere kinderen dan is je buik niet zo mooi meer, en dan staat het niet leuk, dus dan moet je wel een badpak anders is het niet netjes :wink:

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 13 jul 2004 20:56

Ja, en op het naakstrand heb je in je badpak meer bekijk dan als je in je nakie loopt.

marcel081276
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marcel081276 » 13 jul 2004 21:09

ik kan zo vreselijk moe worden van mensen die over die kleding zeuren, in de terdege of de gezinsgids wordt er ook al over gepraat. ik zou zeggen als je helemaal geen aanstoot wil geven moet je er bij gaan lopen zoals de moslims, dus helemaal ingepakt want als je een lange rok draagt kunnen mannen misschien opgewonde raken van een paar blote enkels.. :roll: een rok tot de knieen kan wel, maar een truitje waar je een stukje buik ziet kan echt niet [-X ja ik word er echt zo moe van!! :-&

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 13 jul 2004 22:02

Worden jullie moe? Logisch om deze tijd! Welterusten, het is bedtijd! :wink:
Nou, ik ben nog lang niet moe, ik ga nog niet slapen, maar ff over dat naaktstrand.
Nou, ik ben eens op bezoek bij iemand op een naaktcamping geweest, maar ik zou daar voor geen goud heengaan.
En het viel mij dus op, dat ik dus 1 mooie meid gezien heb, verder heb ik nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien...........
niet te geloven.
Gelukkig mochten wij wel onze kleren aanhouden, omdat wij niet langer dan 1 uur op bezoek kwamen. Maar ik vind zoiets toch niet fris en niet helemaal normaal. Toch een beetje van God los. Ik zou mijn dochter dus nooit (trouwens, zonen ook niet) nooit zo laten lopen.
Nee, waarom niet fatsoenlijk een zwembroekje of badpakje aan?
We zijn mensen, en niet geheel behaard zoals beesten, dus!

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 14 jul 2004 07:57

Mariamagdalena schreef:Ja, maar jij bent 13, en dan kan dat allemaal wel.
Maar als je een moeder bent van meerdere kinderen dan is je buik niet zo mooi meer, en dan staat het niet leuk, dus dan moet je wel een badpak anders is het niet netjes :wink:

Volgens mij is Daatje 18???
Geen commentaar

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 14 jul 2004 07:59

Mariamagdalena schreef:Worden jullie moe? Logisch om deze tijd! Welterusten, het is bedtijd! :wink:
Nou, ik ben nog lang niet moe, ik ga nog niet slapen, maar ff over dat naaktstrand.
Nou, ik ben eens op bezoek bij iemand op een naaktcamping geweest, maar ik zou daar voor geen goud heengaan.
En het viel mij dus op, dat ik dus 1 mooie meid gezien heb, verder heb ik nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien...........
niet te geloven.
Gelukkig mochten wij wel onze kleren aanhouden, omdat wij niet langer dan 1 uur op bezoek kwamen. Maar ik vind zoiets toch niet fris en niet helemaal normaal. Toch een beetje van God los. Ik zou mijn dochter dus nooit (trouwens, zonen ook niet) nooit zo laten lopen.
Nee, waarom niet fatsoenlijk een zwembroekje of badpakje aan?
We zijn mensen, en niet geheel behaard zoals beesten, dus!

Dat is eng, naar een naaktcamping. Als je langer dan een uur was gebleven had je ook uit je kleren gemoeten?
Het zijn idd vaak erg lelijke mensen die daar lopen, niet om aan te zien (tenminste, toen ik eens een keer op het naaktstrand was, op vakantie, als jong jochie, ik was helemaal geschokt en m'n zusje ook :mrgreen: )
Geen commentaar

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 14 jul 2004 09:50

Ik vind dit wel heel kort door de bocht... van God los... Ik vraag me af of het echt zo erg is... die mensen doen het gewoon om zich lekker vrij te voelen en schamen zich niet voor elkaar... That's it.... Adam en Eva liepen er ook zo rond hoor :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 14 jul 2004 09:56

Marnix schreef:

Ik vind dit wel heel kort door de bocht... van God los... Ik vraag me af of het echt zo erg is... die mensen doen het gewoon om zich lekker vrij te voelen en schamen zich niet voor elkaar... That's it.... Adam en Eva liepen er ook zo rond hoor :)

Ja hallo, we leven niet meer in het paradijs Marnix, helaas niet :cry:

Laten we dan, als je jouw stelling doortrekt, allemaal in ons nakie gaan lopen. In je blote tokus achter je pc op kantoor, geweldig.....
Geen commentaar

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 14 jul 2004 10:04

Motormuis schreef:Ja hallo, we leven niet meer in het paradijs Marnix, helaas niet

Inderdaad.

Adam en Eva hoefden zich niet te schamen, maar er staat duidelijk in de bijbel dat we nu onze schaamte moeten bedekken Marnix :wink:
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 14 jul 2004 10:25

En toen waren we weer terug bij af...

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 14 jul 2004 10:29

Airke schreef:En toen waren we weer terug bij af...

Jep, toch mooi dat we zo dichtbij de oorspronkelijke discussie blijven? ;)
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

daatje
Mineur
Mineur

Berichtdoor daatje » 14 jul 2004 11:11

Ja ik snapte die 13 ook niet
dus ik dacht das nie voor mij bedoeld
maar ik ben inderdaad 18 zoals je hiernaarst kunt lezen :wink:

kuzz

Daat
"Don't just tell God how big your problems are... Tell your problems how big God is!"

Motormuis
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Motormuis » 14 jul 2004 11:17

daatje schreef:Ja ik snapte die 13 ook niet
dus ik dacht das nie voor mij bedoeld
maar ik ben inderdaad 18 zoals je hiernaarst kunt lezen :wink:

kuzz

Daat

hiernaast, zonder r :mrgreen:

zo lijk je wel 13 :wink:
Geen commentaar