Ik heb een zwempak met pijpjes. Voel ik me een stuk prettiger in dan in allerlei andere badkleding.
Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Worden jullie moe? Logisch om deze tijd! Welterusten, het is bedtijd!![]()
Nou, ik ben nog lang niet moe, ik ga nog niet slapen, maar ff over dat naaktstrand.
Nou, ik ben eens op bezoek bij iemand op een naaktcamping geweest, maar ik zou daar voor geen goud heengaan.
En het viel mij dus op, dat ik dus 1 mooie meid gezien heb, verder heb ik nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar gezien...........
niet te geloven.
Gelukkig mochten wij wel onze kleren aanhouden, omdat wij niet langer dan 1 uur op bezoek kwamen. Maar ik vind zoiets toch niet fris en niet helemaal normaal. Toch een beetje van God los. Ik zou mijn dochter dus nooit (trouwens, zonen ook niet) nooit zo laten lopen.
Nee, waarom niet fatsoenlijk een zwembroekje of badpakje aan?
We zijn mensen, en niet geheel behaard zoals beesten, dus!
Gelukkig mochten wij wel onze kleren aanhouden, omdat wij niet langer dan 1 uur op bezoek kwamen. Maar ik vind zoiets toch niet fris en niet helemaal normaal. Toch een beetje van God los. Ik zou mijn dochter dus nooit (trouwens, zonen ook niet) nooit zo laten lopen.
Marnix schreef:Gelukkig mochten wij wel onze kleren aanhouden, omdat wij niet langer dan 1 uur op bezoek kwamen. Maar ik vind zoiets toch niet fris en niet helemaal normaal. Toch een beetje van God los. Ik zou mijn dochter dus nooit (trouwens, zonen ook niet) nooit zo laten lopen.
Ik vind dit wel heel kort door de bocht... van God los... Ik vraag me af of het echt zo erg is... die mensen doen het gewoon om zich lekker vrij te voelen en schamen zich niet voor elkaar... That's it.... Adam en Eva liepen er ook zo rond hoor
Motormuis schreef:Ja hallo, we leven niet meer in het paradijs Marnix, helaas niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten