Zoenen........

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 jun 2004 19:37

Ach, bij de ouders van mijn vriend vind ik het niet zo'n ramp, als zij dat nou willen... Maar ooms met bruine tanden en/of prikkende baarden... blegh.
Ik heb wel een tijd gehad dat ik veel van mijn vrienden graag knuffelde, gewoon ff een hug, dat is veel lekkerder :) Nu doe ik dat niet zo vaak meer, ik heb nu een knuffelbeest dat me genoeg knuffelt en dan heb ik die anderen niet meer zo nodig en hij wil ook niet zo graag dat ik andere jongens knuffel.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 15 jun 2004 01:01

JialiKelly schreef:
thespiritisinsideus schreef:ehm, tja, heb altijd de neiging om heel enthousiast als ik mensen ken (of net leer kennen) om ze drie keer te zoenen en als ik ze echt ken dan krijgen ze er soms nog n knuffel bij

*getuige van geweest* :mrgreen:
was juist grappig spontaan :)

en Marnix en aragron, we gaan zéker niet zoenen donderdag :mrgreen:
Vreest niet :P

Woeiii ook getuige van geweest...

*valt donderdag marnix en aragorn spontaan om de nek..:P :mrgreen:* Of mag k nu soms niet meer mee...?;)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 15 jun 2004 01:22

is het op de meeting gebruikelijk ?
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 jun 2004 08:54

Gaan jullie een geheime meeting houden ofzo?

Cuore di Leone
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Cuore di Leone » 15 jun 2004 09:24

Aragorn schreef:Haha, ik kan heel lekker zoenen hoor... :lol:

dit is zeker alleen bewijsbaar als ik het bewijs kom halen? :roll:

maar zoals gezegd; het is denk ik iets waar je in opgroeit of niet. en dan nog onderhevig aan de context van de ervaringen. ik gaf m'n vrouwelijke kennissen vroeger ook altijd 3 zoenen, omdat dat "normaal" was. ben ik daar lekker vanaf gestapt. alleen goeie vriendinnen kunnen een zoen van mij verwachten.
the tape's runnin | i push the button to send | upon each other we all depend | message end

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 15 jun 2004 09:39

en ik?

Cuore di Leone
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Cuore di Leone » 15 jun 2004 09:48

als ik ooit een jongen ga zoenen, zal het eerst aragorn zijn, die prijst zichzelf zo lekker aan... moet ik uitproberen! :roll:

nee jou geef ik een bescheiden hug. juist om intimiteit te bewaren :wink:
the tape's runnin | i push the button to send | upon each other we all depend | message end

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 15 jun 2004 09:49

haha, ook mooi dan

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 jun 2004 10:24

Zoenen............... is gaaf. Daar is ook heel heel leuk liedje over geschreven.

Persoonlijk vind ik het niet gaaf, het is zo vermoeiend. Je zou erg nog kramp in je tong van krijgen. Maar het geeft natuurlijk wel de relatie weer die je met iemand hebt. (voor sommigen gaat dit niet op, omdat ze met jan en alleman zoenen)

Cuore di Leone
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Cuore di Leone » 15 jun 2004 10:37

maarrrrrrr nu terug naar de zoenen op andermans wang! :wink:

bij sommigen zoals spirit ist wel gemeend, maar ik ben van mening dat het "in the overall" dus echt niet zo is. leeg, emotieloos, zonde van het gebaar.

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 15 jun 2004 11:02

haha,. zwak hoor, waarom is het bij mij nou wel weer gemeend , ik wil ook hol en emotieloos zijn :p

neej, is bij mij gewoon n teken van spontaniteit, doe t automatisch

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 jun 2004 11:03

Het is maar net hoeveel waarde je toekent aan het zoenen. Een zoen op de wang is eigenlijk een gewoonte om iemand te begroeten. Ik zie daar niet zoveel in.

Volgens mij hoeft het ook niet een speciale betekenis te hebben om iemand te begroeten met een zoen op de wang. Misschien dat calvinisten onder ons wat terughoudenderd zijn hiermee, maar ik kan me er eigenlijk niet druk over maken.

Cuore di Leone
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Cuore di Leone » 15 jun 2004 11:11

als pleiter voor het behoud van het betekenisvolle gebaar, roep ik een ieder op om voorzichtig je zoenen uit te delen :mrgreen: en overweeg ik me toch aan te sluiten bij @tjes club...

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 jun 2004 11:24

Wat mij betreft wordt er meer gezoend. Zoenen is gezond dus kom maar op met die pakkerds, maar dan wel het liefst van vrouwen.

In Nederland zoenen de mannen elkaar zelden, alhoewel dat natuurlijk raar is eigenlijk. In het Midden-Oosten is het normaal dat mannen elkaar als begroeting zijnde een kus geven. Het is gewoon door de cultuur bepaald.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 jun 2004 12:14

Meer zoenen? In nederland lopen we al voor... met 3 zoenen in plaats van 2 :)

JK schreef:en Marnix en aragron, we gaan zéker niet zoenen donderdag
Vreest niet

Knuffelen dan? :)

Maar op zich heb ik met dat 3x zoenen ook wel eens problemen... vaak is het zo'n stomme gewoonte... iets wat gewoon hoort... al weet niemand waarom. Goede vriendinnen geef ik vaak gewoon 1 dikke kus en dat is het dan :D

Ik heb ook wel eens gedacht: 3x zoenen is gewoon... omdat het zo hoort... om dat te voorkomen geef ik gewoon 10 zoenen. Dat denk ik vooral als het hele mooie vrouwen betreft ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”