Vreemdgaan. Wat zou jij doen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 02 jun 2004 13:20

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 02 jun 2004 20:38

Mariamagdalena schreef:Toen ik het nog nooit had meegemaakt, toen dacht ik ook dat ik hem zou dumpen als het zou gebeuren. Maar wat doe je als je een kind van iemand hebt? Of meer kinderen.
Ik merk wel, dat ik, sinds het gebeurd is, jaloerser ben geworden.
En mensen die zeggen: dat doet mijn man niet.
Nou, ik zou daar niet zo zeker van zijn, of je moet dag en nacht bij hem zijn, maar ook al is een man geen versierder, er zijn altijd meisjes op de loer die het spannend vinden met een getrouwde man.

Als je kinderen hebt is t vrij lastig ja :?

Zelf vertrouw ik jaloerse mensen niet zo.Vaak komt die jaloersheid voort uit wantrouwen.En dat komt vaak weer voort uit het feit: zoals de waard is....

Dat is mijn ervaring.

Een beetje jaloersheid is gezond maar als het té wordt, en je wordt zo'n beetje gestalkt deugt er iets niet.

Maar zoals jij meegemaakt hebt is weer een andere jaloersheid MM.Dat komt voort uit wat er gebeurd is.Als jou man ook jaloers is komt dat voort uit het spreekwoord dat ik eerder noemde hierboven :wink:

joepie

Berichtdoor joepie » 02 jun 2004 21:31

Mariamagdalena schreef:Toen ik het nog nooit had meegemaakt, toen dacht ik ook dat ik hem zou dumpen als het zou gebeuren. Maar wat doe je als je een kind van iemand hebt? Of meer kinderen.
Nou, ik zou daar niet zo zeker van zijn, of je moet dag en nacht bij hem zijn, maar ook al is een man geen versierder, er zijn altijd meisjes op de loer die het spannend vinden met een getrouwde man.

Misschien komt die man dan op verkeerde plaatsen? Want die van mij komt zulke meisjes nooit tegen, en is daar ook niet ontvankelijk voor.
Ik weet dus zeker dat hij het niet doet. En ik zit geen 24 uur per dag op zijn lip. Ik kontroleer hem nooit.
Want als je geen vertrouwen hebt dan is er iets mis.
Ik vertrouw hem voor de volle 100%.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 jun 2004 23:08

Idd, markie, ik ben ook zwaar anti-jaloersheid. Je weet toch wel zo'n beetje wat je aan elkaar hebt, dan ga je toch niet constant de ander verdenken?

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 02 jun 2004 23:17

Aragorn schreef:Idd, markie, ik ben ook zwaar anti-jaloersheid. Je weet toch wel zo'n beetje wat je aan elkaar hebt, dan ga je toch niet constant de ander verdenken?

Idd niet.Daarom ben ik van mening dat wanneer iemand ziekelijk jaloers is er bij die persoon zelf iets niet deugt.

Als je elkaar vertrouwt is jaloersheid ook echt niet nodig.

Jaloersheid komt voort uit wantrouwen.Ziekelijke jaloersheid dan iig.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 03 jun 2004 10:34

joepie schreef:

Misschien komt die man dan op verkeerde plaatsen? Want die van mij komt zulke meisjes nooit tegen, en is daar ook niet ontvankelijk voor.
Ik weet dus zeker dat hij het niet doet. En ik zit geen 24 uur per dag op zijn lip. Ik kontroleer hem nooit.
Want als je geen vertrouwen hebt dan is er iets mis.
Ik vertrouw hem voor de volle 100%.

Of mijn man op de verkeerde plaatsen komt, mag jij oordelen. Kijk, hij is muziekant, en organiseert hier vaak allerlei dingen (festivals, bandcompetities, e.d.) Er zijn dus genoeg meisjes die graag op het podium willen staan of een opname in de studio willen. En sommigen proberen dat op zo'n manier te krijgen
En als jou man wel eens een ander gepakt heeft, heb jij ook geen vertrouwen, hoor.
En ik ken plentie vrouwen waarvan hun man alleen gaat stappen en die zeggen ook: je moet elkaar vertrouwen, anders heb je geen huwelijk. Maar ondertussen zie ik dat hun man wel vriendinnetjes heeft, maar ik ga dat ook niet aan ze vertellen, want dan heb ik het weer gedaan. Want ze geloven het toch niet. Dus zeg nooit: mijn man doet zoiets niet, want die vrouwen ken ik plentie, en ik zie wel anders.
En ik vertouw mijn man wel, maar die snolletjes niet.

Ik ben gewoon realistisch en ik hoor genoeg hoe mannen onder elkaar praten en wie om hun nek hangen............. ik zie meer dan menig vrouw, omdat ik altijd mee ga.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 03 jun 2004 10:37

Ik ben ook niet zo jaloers, want anders kan je geen muzikantenvrouw zijn.
Laatst gewijzigd door Mariamagdalena op 03 jun 2004 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 03 jun 2004 10:38

bla
Laatst gewijzigd door Mariamagdalena op 03 jun 2004 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 03 jun 2004 10:39

EEN TRIO :roll: :roll: :shock: met enige verbazing lees ik dit!!
Hoe kan je als christenen doen aan trio's e.d.?
Laatst gewijzigd door Ikke21 op 03 jun 2004 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Het Weermannetje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Het Weermannetje » 03 jun 2004 10:41

Waar slaat dat nou weer op?

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 03 jun 2004 10:44

By the way: toen waren we nog geen Christen, we zijn pas 11 jaar geleden gedoopt.............
Laatst gewijzigd door Mariamagdalena op 03 jun 2004 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 03 jun 2004 10:47

met jaloers heeft het geen klap te maken!!!

En ook al ben je 55 jaar getrouwd vind ik nog dat je niet aan een trio of iets dergelijks kan doen!!

God geeft liefde tussen man en vrouw, daarbij geeft Hij geslachtsgemeenschap, iets wat speciaal voor in het huwelijk is!!
Hier hoort geen derde persoon bij en ook niet als je 27 jaar getrouwd ben!!
Zo en zo zonder liefde sex met een persoon hebben, sorry maar dit gaat erbij mij niet in!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 jun 2004 10:49

MM, waarom perse om je man te behagen? Ik bedoel: je doet het toch ook omdat je het zelf leuk/lekker vindt?

Het Weermannetje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Het Weermannetje » 03 jun 2004 10:49

MM past dat bij christen zijn?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 jun 2004 10:52

Mariamagdalena schreef:Dat is wel een bewijs dat je niet overdreven jaloers bent.
Een trio, ja, nooit meegemaakt??????
Zo gek is dat niet hoor, a;ls je 27 jaar bij elkaar bet dat je ooit eens een trio hebt gedaan........... om je man te behagen...........
By the way: toen waren we nog geen Christen, we zijn pas 11 jaar geleden gedoopt.............

alleen al die zin... om je man te behagen... Maria, daar doe je het toch niet voor... JIJ BENT ER ZELF OOKNOG HOOR@!!

en ik vind het wel gek.. als je een trio hebt meegemaakt... zoiets zou ik dus nooit doen!!! sex is toch iets moois tussen 2 mensen!!!!

Terug naar “Archief”