Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Toen ik het nog nooit had meegemaakt, toen dacht ik ook dat ik hem zou dumpen als het zou gebeuren. Maar wat doe je als je een kind van iemand hebt? Of meer kinderen.
Ik merk wel, dat ik, sinds het gebeurd is, jaloerser ben geworden.
En mensen die zeggen: dat doet mijn man niet.
Nou, ik zou daar niet zo zeker van zijn, of je moet dag en nacht bij hem zijn, maar ook al is een man geen versierder, er zijn altijd meisjes op de loer die het spannend vinden met een getrouwde man.
Mariamagdalena schreef:Toen ik het nog nooit had meegemaakt, toen dacht ik ook dat ik hem zou dumpen als het zou gebeuren. Maar wat doe je als je een kind van iemand hebt? Of meer kinderen.
Nou, ik zou daar niet zo zeker van zijn, of je moet dag en nacht bij hem zijn, maar ook al is een man geen versierder, er zijn altijd meisjes op de loer die het spannend vinden met een getrouwde man.
Aragorn schreef:Idd, markie, ik ben ook zwaar anti-jaloersheid. Je weet toch wel zo'n beetje wat je aan elkaar hebt, dan ga je toch niet constant de ander verdenken?
joepie schreef:Mariamagdalena schreef:Toen ik het nog nooit had meegemaakt, toen dacht ik ook dat ik hem zou dumpen als het zou gebeuren. Maar wat doe je als je een kind van iemand hebt? Of meer kinderen.
Misschien komt die man dan op verkeerde plaatsen? Want die van mij komt zulke meisjes nooit tegen, en is daar ook niet ontvankelijk voor.
Ik weet dus zeker dat hij het niet doet. En ik zit geen 24 uur per dag op zijn lip. Ik kontroleer hem nooit.
Want als je geen vertrouwen hebt dan is er iets mis.
Ik vertrouw hem voor de volle 100%.
Mariamagdalena schreef:Dat is wel een bewijs dat je niet overdreven jaloers bent.
Een trio, ja, nooit meegemaakt??????
Zo gek is dat niet hoor, a;ls je 27 jaar bij elkaar bet dat je ooit eens een trio hebt gedaan........... om je man te behagen...........
By the way: toen waren we nog geen Christen, we zijn pas 11 jaar geleden gedoopt.............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten