Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 mei 2004 14:23

ik wilde een jongen met blond haar, en blauwe ogen!!!!

mislukt is dat dus,

dus daar denk ik niet dat mensen altijd iemand vinden dan dat we willen ehbben!!

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 10 mei 2004 14:30

Je kan gewoon niet om iemands uiterlijk heen. Uiterlijk is toch het eerste wat je van iemand ziet??

En een definitie van 'lief' ... Voor mijzelf is dat sociaal en vriendelijk zijn.

Ehm.. waar ik op val? Vooral uitstraling.. en of iemand er verzorgd uitziet. Niet megakakker.. (blurg), maar dat je ziet dat iemand de moeite genomen heeft om er op zijn eigen manier leuk uit te zien.
Vooral iemand met zijn eigen stijl vind ik aantrekkelijk. Iemand die zichzelf is.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 10 mei 2004 17:24

Evelien schreef:
Aragorn schreef:
Evelien schreef:Pfff allemaal uiterlijke dingen.....

ik zou dan niet eens in aanmerking komen voor een partner als ik al die berichten lees over uiterlijk dit uiterlijk dat. :mrgreen:

Wat een onzin. Ik vond jouw uiterlijk eigenlijk ook wel prima (foto met dat bierflesje :wink: ), lekker eigenwijs, en knalrood haar... :D

ik ben eigenwijs dat klopt. :roll:

Je bent eigenwijs? Kan ik je de hand geven... Soms moet je wel eigenwijs zijn. Ben je niet eigenwijs, dan ga je zoals zovelen af op allerlei dingetjes van het uiterlijk (speelt wel mee, maar geeft niet de doorslag, of je moet alles "grijpen wat je grijpen kunt" zoals sommigen waarschijnlijk gewoon zijn....).
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mei 2004 19:08

Race406 schreef:
Evelien schreef:
Aragorn schreef:

ik zou dan niet eens in aanmerking komen voor een partner als ik al die berichten lees over uiterlijk dit uiterlijk dat. :mrgreen:

Wat een onzin. Ik vond jouw uiterlijk eigenlijk ook wel prima (foto met dat bierflesje :wink: ), lekker eigenwijs, en knalrood haar... :D

Je bent eigenwijs? Kan ik je de hand geven... Soms moet je wel eigenwijs zijn. Ben je niet eigenwijs, dan ga je zoals zovelen af op allerlei dingetjes van het uiterlijk (speelt wel mee, maar geeft niet de doorslag, of je moet alles "grijpen wat je grijpen kunt" zoals sommigen waarschijnlijk gewoon zijn....).

Ja dat is waar. Daar houd ik ook niet zo van.... Als ik kijk bij mijn zusje in haar klas (die is 18) dan zijn er al heel wat meisjes uit haar klas die heel wat vriendjes hebben versleten.....

Ik blijf hierin toch wel even serieus, alhoewel ik al wel 1 relatie achter de rug heb. (kan een keer gebeuren toch?)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 19:12

Mooie score Evelien!

*dat heeft Aragorn ook, dus is het goed :lol: *

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mei 2004 19:14

Aragorn schreef:Mooie score Evelien!

:wink:

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 10 mei 2004 21:14

Ik moet jullie eerlijk zeggen, dat als ik op het uiterlijk afga, dat ik dan toch wel snel afknap op mensen. Ik wil dat absoluut niet. Vooral het innerlijk spreekt mij aan. Het uiterlijk is voor mij een leuke bijkomstigheid. Alleen de kleren moeten wel netjes zijn, dat is een voorwaarde... :wink:

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 10 mei 2004 21:17

Evelien schreef:
Aragorn schreef:Mooie score Evelien!

:wink:

Saartje ook 1 maal!!!!!!

tja, en wat ik leuk vind???? op een of andere manier vind ik jongens die heel stug overkomen altijd wel leuk, van die gozers die nix laten zien van wat ze voelen. maaar soms irriteerd dat mij ook weer mateloos, herkenbaar???? En jongens die wat rustiger zijn vind ik wel boeiend, misschien omdat ik zelf nogal een wilde ben
Psalm 25:2 (ber.)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 21:32

Haha, van die mysterieuze types die in stilte allerlei zeer diepe gedachten hebben, of niet saartje? :lol:

(Terwijl ze ondertussen zitten te denken aan de afwas die nog gedaan moet worden.. :mrgreen: )

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 10 mei 2004 21:35

Aragorn schreef:Haha, van die mysterieuze types die in stilte allerlei zeer diepe gedachten hebben, of niet saartje? :lol:

(Terwijl ze ondertussen zitten te denken aan de afwas die nog gedaan moet worden.. :mrgreen: )

ja, lach er maar ns om, ik ben diep serieus!!!!!!!! :cry:
En dan zit ik me op te ´vreten´dat ik er niet achter kan komen wat die persoon voelt!!!
Psalm 25:2 (ber.)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 21:36

Fascinerend en frusterend zeg maar..?

The bittersweet taste of mystery.. 8)

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 10 mei 2004 22:35

ik vind een combinatie van donker haar en blauwe ogen mooi!!
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 22:38

Tabitha schreef:ik vind een combinatie van donker haar en blauwe ogen mooi!!

*Aragorn meldt zich* 8)

(Al is m'n haar dan niet superdonker en zijn m'n ogen dan niet helblauw, het lijkt toch aardig.. :P )

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 10 mei 2004 22:45

Evelien schreef:
Race406 schreef:
Evelien schreef:
Aragorn schreef:

Ja dat is waar. Daar houd ik ook niet zo van.... Als ik kijk bij mijn zusje in haar klas (die is 18) dan zijn er al heel wat meisjes uit haar klas die heel wat vriendjes hebben versleten.....

Ik blijf hierin toch wel even serieus, alhoewel ik al wel 1 relatie achter de rug heb. (kan een keer gebeuren toch?)

Kan gebeuren, het is mij ook overkomen (een jaar of 8 geleden). Veel van geleerd, maar de ware nog niet weer tegengekomen. :( Kan snel genoeg gebeuren, wie weet. (Een weet het wel trouwens....). Ik ben niet iemand die perse een vriendin moet hebben omdat veel vrienden ook een vriendin hebben. Dat wordt toch niet wat. Ik wacht liever op de ware, zonder een hele harem aan meisjes te hebben versleten. 't Is geen speelgoed.... :!:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 10 mei 2004 22:45

Aragorn schreef:
Tabitha schreef:ik vind een combinatie van donker haar en blauwe ogen mooi!!

*Aragorn meldt zich* 8)

(Al is m'n haar dan niet superdonker en zijn m'n ogen dan niet helblauw, het lijkt toch aardig.. :P )

grappig! Heb je je haar niet stiekem geverfd of kleurlenzen genomen??
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Terug naar “Archief”