ik wilde een jongen met blond haar, en blauwe ogen!!!!
mislukt is dat dus,
dus daar denk ik niet dat mensen altijd iemand vinden dan dat we willen ehbben!!
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Aragorn schreef:Evelien schreef:Pfff allemaal uiterlijke dingen.....
ik zou dan niet eens in aanmerking komen voor een partner als ik al die berichten lees over uiterlijk dit uiterlijk dat.
Wat een onzin. Ik vond jouw uiterlijk eigenlijk ook wel prima (foto met dat bierflesje), lekker eigenwijs, en knalrood haar...
ik ben eigenwijs dat klopt.
Race406 schreef:Evelien schreef:Aragorn schreef:Evelien schreef:Pfff allemaal uiterlijke dingen.....
ik zou dan niet eens in aanmerking komen voor een partner als ik al die berichten lees over uiterlijk dit uiterlijk dat.
Wat een onzin. Ik vond jouw uiterlijk eigenlijk ook wel prima (foto met dat bierflesje), lekker eigenwijs, en knalrood haar...
Je bent eigenwijs? Kan ik je de hand geven... Soms moet je wel eigenwijs zijn. Ben je niet eigenwijs, dan ga je zoals zovelen af op allerlei dingetjes van het uiterlijk (speelt wel mee, maar geeft niet de doorslag, of je moet alles "grijpen wat je grijpen kunt" zoals sommigen waarschijnlijk gewoon zijn....).
Evelien schreef:Aragorn schreef:Mooie score Evelien!
*dat heeft Aragorn ook, dus is het goed*
Aragorn schreef:Haha, van die mysterieuze types die in stilte allerlei zeer diepe gedachten hebben, of niet saartje?![]()
(Terwijl ze ondertussen zitten te denken aan de afwas die nog gedaan moet worden..)
Evelien schreef:Race406 schreef:Evelien schreef:Aragorn schreef:Evelien schreef:Pfff allemaal uiterlijke dingen.....
Je bent eigenwijs? Kan ik je de hand geven... Soms moet je wel eigenwijs zijn. Ben je niet eigenwijs, dan ga je zoals zovelen af op allerlei dingetjes van het uiterlijk (speelt wel mee, maar geeft niet de doorslag, of je moet alles "grijpen wat je grijpen kunt" zoals sommigen waarschijnlijk gewoon zijn....).
Ja dat is waar. Daar houd ik ook niet zo van.... Als ik kijk bij mijn zusje in haar klas (die is 18) dan zijn er al heel wat meisjes uit haar klas die heel wat vriendjes hebben versleten.....
Ik blijf hierin toch wel even serieus, alhoewel ik al wel 1 relatie achter de rug heb. (kan een keer gebeuren toch?)
Aragorn schreef:Tabitha schreef:ik vind een combinatie van donker haar en blauwe ogen mooi!!
*Aragorn meldt zich*![]()
(Al is m'n haar dan niet superdonker en zijn m'n ogen dan niet helblauw, het lijkt toch aardig..)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten