Moderator: Moderafo's
 Of zou Borkdude van zichzelf toch stiekem een beetje romantisch zijn... hmz... Ik heb een aantal keer gezegd dat ik nog nooit bloemen van hem had gekregen en op een gegeven moment kwam hij toch hoor, die roos
 Of zou Borkdude van zichzelf toch stiekem een beetje romantisch zijn... hmz... Ik heb een aantal keer gezegd dat ik nog nooit bloemen van hem had gekregen en op een gegeven moment kwam hij toch hoor, die roos  Je moet je mannetje gewoon een beetje helpen af en toe. Maar als hij slim is let hij gewoon goed op en weet hij wel wat je leuk vindt en dan krijg je ineens een cadeautje
 Je moet je mannetje gewoon een beetje helpen af en toe. Maar als hij slim is let hij gewoon goed op en weet hij wel wat je leuk vindt en dan krijg je ineens een cadeautje  Het goede voorbeeld geven helpt misschien ook wel.
 Het goede voorbeeld geven helpt misschien ook wel. 
janneke schreef:vooral jezelf zijn en je niet romantischer voordoen als je bent...wordt toch nix;-)
Aragorn schreef:rosechild schreef:verleidt je lover met sexy lingerie....ohlala
Kun je wat dat betreft als vrouw ook nog wat tips aan ons mannen geven?
Edit: en dus GEEN tijgerprint-string oid..
 nee nee dat inderdaad niet bah, nou eh pff tips ehm nou gewoon lekker koken voor je vriendin, haar gewoon verrassen, verleiden etc.
  nee nee dat inderdaad niet bah, nou eh pff tips ehm nou gewoon lekker koken voor je vriendin, haar gewoon verrassen, verleiden etc.rosechild schreef:Aragorn schreef:rosechild schreef:verleidt je lover met sexy lingerie....ohlala
Kun je wat dat betreft als vrouw ook nog wat tips aan ons mannen geven?
Edit: en dus GEEN tijgerprint-string oid..
HAHAnee nee dat inderdaad niet bah, nou eh pff tips ehm nou gewoon lekker koken voor je vriendin, haar gewoon verrassen, verleiden etc.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten