columbus schreef:bedankt voor het compliment![]()
ik zal maandag wel ff mailtje sturen ter herrinnering
okee, als jij dat doet, kom ik dinsdag nootjes halen, luxe mix....wel voor een speciale prijs he? 't is dan tenslotte promotie

Moderator: Moderafo's
cootje schreef:columbus schreef:bedankt voor het compliment![]()
ik zal maandag wel ff mailtje sturen ter herrinnering
okee, als jij dat doet, kom ik dinsdag nootjes halen, luxe mix....wel voor een speciale prijs he? 't is dan tenslotte promotie
cootje schreef:columbus schreef:zo'n beetje alle sooorten noten behalve cocosnotenoja en geen muziek noten natuurlijk
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lekkere nootjes waar je aan verslaafd kan raken, gelukkig vergeet ik op marktdag altijd dat ons dorp ook markt heeft.....
ik ben thuisblijfmoeder en dat bevalt me best. Ik zou niet eens weten wat voor werk ik leuk zou vinden, heb nog nooit gewerkt en de vrijheid van het thuisblijven(en weggaan) vind ik heerlijk!!!
joepie schreef:Ik ben dus:
Huisvrouw- Manager van het gezin
Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij.
Ik ben de Tuinman, ik hou het netjes bij.
Geloof mij: heel dit raderwerk staat stil
Wanneer mijn moede arm eens niet meer wil.
Ik ben gepromoveerd in de Psychologie.
Gewoon aan huis kreeg ik de theorie.
Soms is het of ik angstig droom,
Want ik ben ook Pedagoog en Econoom.
Ik ben de schouder om op uit te huilen.
Ik ben de keeper, ik vang alles op.
En alle missers vallen op mijn kop.
Ik ben de Gezinshulp in mijn eigen huis.
Ik ben all- round Verpleegster zonder kruis.
Ik ben de Strijkmachien
En de Poetsmachien en de Naaimachien.
Ik ben de Zoek-es-op-ik-zie-het-niet-machien.
Ook ben ik Kok en kook met variatie.
Maar niemand vindt dat eigenlijk een prestatie.
Je staat verbaasd, waar een mens nog tijd voor vindt,
Want ik kreeg zo nu en dan ook nog een kind.
En ik paste weer in het programma in,
Want ik werd de Babysitter en de Min.
Ik ben de Huiswerkbegeleider (onbetaald)
Dus heb ik al mijn talen opgehaald.
En soms moet ik een vlotte spreekbeurt maken.
Dat zijn dan meer de interessante taken.
U hoort het wel: Ik ben me goed bewust
Van de verantwoordelijkheid die op mij rust.
Ik ben "uniek", meneer, en nimmer te vervangen.
Achter BEROEP vul ik dus voortaan in
Keurig netjes "MANAGER van het GEZIN";
In plaats van 't bordje "ZONDER" om mijn nek te hangen.
cootje schreef:[
En de rest van de wereld maar laten werken..![]()
![]()
Hoe kun je nu nog nooit gewerkt hebben? Stam jij nog uit het tijdperk dat je zonder bij te beunen kon studeren ofzo?
meschianza schreef:[
Hee Cootje,
Ik heb hier vaak discussies over met vrienden, en nu tref ik jouw verhaal hier....en zou heel graag iets willen weten. Dit is pure nieuwsgierigheid..geen veroordeling ofzo....
vooraf: huisvrouw en goede, aandachtsvolle moeder zijn is een prachtige job...dat staat vast.
Maar jij zegt dat je nooit doorgestudeerd hebt, nog werkervaring hebt opgebouwd..maar geeft je dat nou echt voldoening? DAt vraag ik me af, juist door te studeren en/of werkervaring op te bouwen leer je onwijs veel van de wereld en verbreed je je perspectief, maak je veel mee en ontmoet je veel verschillende mensen, het vormt je persoonlijkheid, levenservaring en je kennis. Mis je dat niet? Of vind je dat ergens anders?
En even heel negatief gedacht (sorry) maar stel dat jouw man iets gebeurd: hij gaat ervandoor (vast niet) of raakt arbeidsongeschikt of raakt werkloos en in de ergste gevallen kan hij jong sterven.
Heb je dan niet het gevoel/angst dat je het gezin nooit alleen kan opvangen met een ongeschoolde baan? Of geloof je dat er dan een oplossing voor je zal komen?
Groetjes
MEZ
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten