Refoweb's Dr. Love vragenrubriek

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 apr 2004 19:37

Markie schreef:Nou, ik moet wel zeggen, ik sms best veel, maar daar zet ik ook vaak liefs achter, bij veel mensen.

Daar bedoel ik niks mee, en die mensen doen dat bij mij ook, zónder bijbedoelingen hoor.

Dus dat hoeft niks te betekenen. :wink:

Ja, het verschilt dus heel erg per persoon. De een doet het zomaar en de ander niet.

Je kunt het wel mooi als aangrijpingspunt voor een hint gebruiken. Dan vraag je wattie ermee bedoelt en merk je terloops even op dat je hem overigens ook wel lovely vindt ofzow.. :wink: (met knipoogje erbij, dan kun je altijd nog terugkrabbelen alstie het maar niks vind)

Een beetje subtiel zijn dus..

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 apr 2004 19:37

Enneh, markie, doe je dat alleen bij dames of ook bij heren? :lol:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 21 apr 2004 19:56

Aragorn schreef:Enneh, markie, doe je dat alleen bij dames of ook bij heren? :lol:

Whaha, wat denk je? :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 apr 2004 20:00

Kdenk bij allebei, is wel zo consequent als het verder toch niks betekend.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 21 apr 2004 20:14

Nou, k ben zo consequent da k dat bij jongens maar niet doe :wink:

Ze zouden per ongeluk toch eens verder gaan denken :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 apr 2004 09:47

Aragorn schreef:Kdenk bij allebei, is wel zo consequent als het verder toch niks betekend.

Precies! :mrgreen:

Beetje kinderachtig om dan bang te zijn dat jongens er wel wat van gaan denken :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 apr 2004 15:57

rosekapje schreef:
Aragorn schreef:Kdenk bij allebei, is wel zo consequent als het verder toch niks betekend.

Precies! :mrgreen:

Beetje kinderachtig om dan bang te zijn dat jongens er wel wat van gaan denken :mrgreen:

Bang niet.Meer om verkeerde gedachten te voorkomen :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 apr 2004 16:09

Dat is toch hetzelfde :!: :mrgreen: :roll: :D
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 apr 2004 16:12

rosekapje schreef:Dat is toch hetzelfde :!: :mrgreen: :roll: :D

Ow, leg uit.. :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 apr 2004 17:01

De nu volgende vraag heb ik door middel van een PeeBee binnen gekregen. Ik beantwoord hem dan ook hier en diegene blijft gewoon anoniem. Ik denk overigens dat dit best een vraag kan zijn waar meerdere personen mee zitten.

hallo dr love,
ik heb een vraagje,
ik ben een jongen van 22, en ik heb nog nooit een vriendin gehad. daarbij komt dat ik ook nog nooit met iemand gezoend heb. nu heb ik een oogje op een meisje, maar die heeft al wel 2 keer verkering gehad. zij is ook wel verliefd op mij, maar ik durf niet. want ze vind me vast een looser, ik heb nog nooit gezoend, en weet dus ook niet hoe dat moet :oops:

Lieve 'anoniem'

Ik zou allereerst zeggen... Ga voor haar! Je hebt een oogje op haar zeg je, maar eigenlijk wil je zeggen dat je verliefd bent op haar... tenminste je zegt, zij is ook wel velriefd op mij! Dat is toch hardstikke mooi!
Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je zoiets hebt, van tja, maar ik heb nog nooit gezoend en zij al wel. Nou kan ik zeggen eens moet de eerste keer zijn of alles went (en ja, zoenen went snel), maar dan zou ik me er erg gemakkelijk van af maken. :)

Weet zij dat je nog nooit gezoend hebt? Dat zal wel niet, bedenk ik me nu. Maar geloof je nou echt dat ze je een loser vind, omdat je nog nooit gezoend hebt? Nee joh, dat is toch niet zo, mocht dat zo zijn, dan vraag ik me af of ze wel echt verliefd op je is. Want loser zijn heeft niks, maar dan ook niks te maken met al dan wel of niet gezoend te hebben.
Zoals ik net al zei, ga er gewoon voor. Zeg haar dat je verliefd op haar bent, of wet ze dat al? Dan gaat de rest vanzelf. Voor het eerst zoenen met iemand is altijd even wennen. Beetje onwennig in het begin en misschien een beetje raar, maar het is toch ook echt fijn. Jullie zijn beide verliefd op elkaar, dan moet het helemaal fijn zijn toch?
Ook het zoenen op zich zal vanzelf gaan, zij heeft tenslotte al enige ervaring (dus je hebt een goede leerjuf...). Mocht je toch zoiets hebben van ik durf toch niet zo goed met haar te zoenen, omda tik nog nooit een meisje gezoend heb, geef ik je het advies wees er daarover eerlijk tegen haar.....
Grote kans dat ze je onzekerheid gaat wegzoenen :lol: :wink: . Ze zal er heus begrip voor hebben hoor! Iedereen zoent voor de eerste keer (en het maakt niet uit op welke leeftijd dat is).

Je zegt dat je dan ook niet weet hoe het moet... Ik denk dat jezelf wel enigszins je fantasie kan laten werken en dat zij er ook wel wat van af weet....

Ik ben namelijk (nog) niet van plan om zoentechnieken uitvoerig te gaan bespreken. :mrgreen:
Lieve, 'anoniem' ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt... en ik zou zeggen laat het even weten..... (als het iets geworden is tussen jullie :) )

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Rapidootje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Rapidootje » 22 apr 2004 22:00

Hoi allemaal,
Laatst gewijzigd door Rapidootje op 06 jul 2004 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
God is able
to do so much more
then we can ever
pray or realize
(Ef. 3:20)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 apr 2004 23:48

jammer rapidootje... :(

En aan het anoniempje: Het zoenen is opzich geen kunst hoor! Ga gewoon op je gevoel af, doe wat je hart je ingeeft, doe het met overgave en passie, dan komt het allemaal vanzelf goed!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 23 apr 2004 12:01

Rapidootje schreef:Hoi allemaal,

ik heb gevraagd wat hij ermee bedoelde, en hij zei dat hij geen behoefte voelt aan een diepergaande relatie.

O

:cry: :cry: :cry:

Lieve Rapidootje,

Jammer is dat he?! Voel je je wel even rot door.... :(
Maar ben je aan de andere kant ook niet blij dat je weet waar je aan toe bent? Je hoeft niet meer te twijfelen wat en of hij er wat mee bedoeld... (maar ja, das makkelijk gezegd vanaf deze kant...)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 23 apr 2004 12:03

Rapidootje schreef:Hoi allemaal,

ik heb gevraagd wat hij ermee bedoelde, en hij zei dat hij geen behoefte voelt aan een diepergaande relatie.

O

:cry: :cry: :cry:

Zie je...

Dat love onderaan een mailtje of sms betekend niks.

Das gewoon in tegenwoordig :wink:

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 23 apr 2004 13:30

columbus schreef:
tkf schreef:Zo te zien kun je je onderschrift weer wijzigen columbus! Je bent nu geen 'ex-' meer.

ai ai, ik kon het niet laten :? het was sterker als mezelf :mrgreen:

Probleem dus voor de huidige doctoren love :lol: die kunnen je dan helpen.
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Terug naar “Archief”