waarom zou het in de winter wel repressentatief zijn en in de zomer niet?
ik loop beide seizoenen gewoon in pak hoor. en ik heb er nog niemand over horen zeuren dat het niet repressentatief is.
Omdat mensen het raar vinden als je met 30 graden op zo'n gelegenheid in pak loopt. Dat je het doet omdat het voor je werk moet, oke... maar bijbels gezien vind het het vrij raar.
Johannes, waarom loop je in de zomer dan in pak? Das vreselijk warm als het 30 graden is en de zon schijnt fel toch?
Dat vind ik dan weer een beetje vergezocht... laten we elkaar iig wel de vrijheid laten er bij te lopen zoals we zelf willen. Want wat is representatief dan? Da´s ook een vraag waarmee we in staat zij elkaar de hersens voor in te slaan...
Van mij mag het, maar niet gelovigen kunnen wel denken: Pff lijkt me niks, dat geloven... dan moet je het hele jaar in pak lopen... En ehm... als ik in de winter in een korte broek ga lopen evangeliseren verklaren mensen me ook voor gek

Veluwnaren hebben nog al de gewoonte om mensen die niet van de veluwe af komen te negeren. zeg het misschien een beetje cru. Maar ik woon nu zelf denk ik ong 13 jaar op de veluwe en pas de laatste paar jaren merk je pas een beetje dat je geaccepteerd wordt. En dat ze je soms aanspreken enzo... (Dit is niet bij alle mensen van de veluwe...maar wel een groot gedeelte.)
Een vriendin van me kreeg verkering met iemand uit een reformatorische kerk... ze ging met hem mee naar de kerk... in een broek... En werd oko totaal niet aangekeken, behalve op een afkeurende manier. Hoezo vrijheid om er bij te lopen zoals je wil