Christelijke hippies

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 16 mar 2004 20:45

Beste Kurtyo. ik ben het wel met je eens, maar over die perziese tapijten wil ik dit zeggen. Die iedereen toen der tijd had, waren natuurlijk niet echt en duur, maar nep en meestal van onze grootouders gekregen. Mijn oma heeft nog van een "perzies" tafelkleed een jas voor mij gemaakt, omdat dat toen hip was :wink: Maar leuk dat jij je er zo voor interresseert!

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 16 mar 2004 20:56

Mariamagdalena schreef:Beste Kurtyo. ik ben het wel met je eens, maar over die perziese tapijten wil ik dit zeggen. Die iedereen toen der tijd had, waren natuurlijk niet echt en duur, maar nep en meestal van onze grootouders gekregen. Mijn oma heeft nog van een "perzies" tafelkleed een jas voor mij gemaakt, omdat dat toen hip was :wink: Maar leuk dat jij je er zo voor interresseert!

Haha, die opmerking over die tapijten was niet erg serieus bedoeld hoor :) ;) :mrgreen: haha

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 16 mar 2004 22:29

windekind schreef:www.timetoturn.nl

Ik ben jong, christen, en herken me helemaal in de typering die Meschianza geeft.

* Meschianza omhelst, knuffelt, zoent en omarmd windekind*
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Terug naar “Archief”