WEGWIJSBEURS

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 26 feb 2004 19:10

Mondriaan schreef:ik kom ook!! ben zaterdag aanwezig kom een s kijken of we onze :? wijsheid nog kunnen verijken of verarmen
:shock:

Welkom!

Hier iig :mrgreen: :wink:

Equilibrist
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Equilibrist » 26 feb 2004 19:43

Ik zat gistermiddag rond half 6 in de trein van Utrecht naar Den Haag (18.34 uur).
En ik heb ze gezien hoor: de Wegwijsgangers! Ik zat in een coupé met 1 hele (GROTE) familie inclusief gillende kinderen in uiteenlopende leeftijden (zo ongeveer 14 kinderen tussen 2 en 15 jaar) :shock:

Gniffelend ben ik in mijn boek gaan lezen, want ik wist waar die lui ineens vandaan kwamen. De rest van de treinreizigers keek ernstig verbaast. Mijn middag was weer goed. :mrgreen:

Trouwens, als ultra-evangelische weet ik niet eens wat de WWbeurs is! Heb alleen maar advertenties gezien, en er veel over gehoord. Is dat de bekende beurs met orgels, kleding, Beter Uit en Refoweb? :)

Groetjes!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 26 feb 2004 20:55

Night schreef:Waar blijft mijn shirtje? :-)

check :lol:

[quote=markie]Mail mij maar een shirtje door[/quote]

dubbel check :D

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 26 feb 2004 20:57

Nog een b-tje naar je zin daar, Henk?
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 26 feb 2004 21:32

:) reserveer maar gelijk een :lol: van die shirts!!!!!!!!!! :idea: kom gauw langs :D lache

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 26 feb 2004 21:35

Mondriaan schreef::) reserveer maar gelijk een :lol: van die shirts!!!!!!!!!! :idea: kom gauw langs :D lache

Zij ze dr nog dan?Ook in heeeele grote maten?

HENKIE, ik kom zaterdag misschien ook. :mrgreen:

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 27 feb 2004 00:30

Rudolf Meuser schreef:Nog een b-tje naar je zin daar, Henk?

Het zijn wel lange dagen maar het is zeker wel leuk ja! Ik reserveer vast een promo-shirt voor volgend jaar voor je, Rudolf ;-)

HENKIE, ik kom zaterdag misschien ook.

Moet je doen! :D

mondriaan schreef:reserveer maar gelijk een van die shirts!!!!!!!!!! kom gauw langs lache

Zie je dannn! :mrgreen:

JMvVliet
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor JMvVliet » 27 feb 2004 11:42

Ben een jaar of 10 geleden voor het eerst (en voor het laatst) geweest. Help, wat een blikken toen... Mijn vader had het jasje van zijn pak niet aan!!! En het pak was donkerblauw!!! En dat voor een dominee!!! Natuurlijk waren lááááng niet alle mensen zo, maar als het aan je gevráágd wordt waarom je geen zwart pak mét jasje aan hebt... Dan breekt mijn klomp (o nee, dat mag niet in een domineesgezin, klompen dragen :wink:)

Dat was 10 jaar geleden. Gelukkig is de (refo)maatschappij wel een beetje veranderd (in positieve zin). Nu ben ik niet echt een beurs ganger, dus mij zul je niet tegenkomen.

Iedereen die wel gaat, of is geweest, veel plezier...
It's nice to be important,
but it's more important to be nice.

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 28 feb 2004 18:16

alleen de naam al........Wegwijs. Wegwijs: waarnaartoe eigenlijk?
Damesrokken/hoeden afgeprijsd van 150 euro voor 140 euro? (De rest betaal je toch bij de entree).
Sorry.... niks voor mij, dat bij elkaar gekruip van refo's, gebaseerd op commercie.
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 feb 2004 18:53

wahahaha hier mijn verhaal over de wegwijs.

K heb geen handen om iets aan te nemen dan behalve bijbels om uit te delen.

dit was mijn eerste regel en zin voordat ik naar binnen ging.

Ik heb nog drie kwartier voor refoweb folders uit gedeeld, ja zelfs drie diakenen uit mijn kerk een bon in laten vullen. (echt vet lachen)

Ach voor de rest veel mensen gesproken niks gekocht o ja toch wel 5 levensbronnen voor 5 euro's.

K heb Voda voor het eerst gezien. was wel grappig.

echt mensen de volgende keer wil ik ook (weer) helpen.......... waar het ook is. ik ben van de partij. :mrgreen:

Danielluhhh

Berichtdoor Danielluhhh » 29 feb 2004 15:12

ghihi die treinen waren errug leuk, eerste station zat trein al helemaal tjokvol refo's! Bij volgende stations moesten mensen zelf staan WHAHA :mrgreen: ennuhm, ik geloof dat ik wel ff paar dagen nodig heb om in mn gewone ritme te komen...grijnz :lol:

Het was wel SUPERMEGAMAFLEUKENGEZELLIG zo met z'n allen :!:

Equilibrist
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Equilibrist » 29 feb 2004 15:29

Danielluhhh schreef:Het was wel SUPERMEGAMAFLEUKENGEZELLIG zo met z'n allen :!:

Tja. :D Ga voor de gezelligheid dan ook eens naar de EO_jdag, Flevo, RonduitPraiseavonden, jongerenavonden of Rock Solid. Leuk, al die christenen onder elkaar. :!:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 mar 2004 10:15

Danielluhhh schreef:ghihi die treinen waren errug leuk, eerste station zat trein al helemaal tjokvol refo's! Bij volgende stations moesten mensen zelf staan WHAHA :mrgreen: ennuhm, ik geloof dat ik wel ff paar dagen nodig heb om in mn gewone ritme te komen...grijnz :lol:

Het was wel SUPERMEGAMAFLEUKENGEZELLIG zo met z'n allen :!:

en zaterdagmorgen maar te zwijgen over het aso gedrag van de refoos. Zzat zaterdagmorgen in de trein, mut vol. Een oude vrouw en man stonden daar, haast compleet met rolator. Zit er een gezin met twee kleine kindern1 en 2 jaar, in de stoelen. aso gewoon. Die kleintjes kunnen wel staan of even zitten. Tis dat ik die mensen kende, anders had ik er wat van gezegt. Ikzelf zat inmiddels al op de grond!!! echt mut vol en asosiaal.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 01 mar 2004 12:57

Ow, ik heb een ander verhaal. Kwamen twee bejaarde echtparen aan, die passeerde eerst de ene helft van de coupee, daar zat ik, ik stond op voor 1 vrouw (heb ik geleerd van pappa en mamma) en ging ook op de grond zitten, verder doet niemand mijn voorbeeld volgen. Komen de overige drie oudere mensen in de tweede helft van de coupee, zit groot refo gezin. Moeder refo jaagt al haar kinderen uit de stoelen en oude meneers en de oude vrouw kunnen heerlijk zitten.

Ik vond het wel gezellig al die grote gezinnen, opzienbarend :D :mrgreen: maar gezellig. Aangezien ik drie dagen geweest ben, moest ik drie keer van Rotterdam naar Utrecht en weer trug, nog nooit zo vermaakt in de trein. Kwebbelede kinderen. Op gegeven ogenblik stond ik in de hal met een refogezin van 6 kinderen, een tekstschrijver-achtige man, twee moslimmeiden inclusief hoofddoek en een meisje van een jaar of 20 met een kleine puppy en een oudere man. Het was onwijs gezellig, met elkaar staan praten over van alles en nog wat. Stom, in zo'n klein halletje vallen alle vooroordelen weg en blijken we allemaal mens te zijn.

Jammer dat het op wereldschaal niet kan.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Mondriaan
Mineur
Mineur

wegwijs

Berichtdoor Mondriaan » 01 mar 2004 18:34

Hai allemaal,

Na een dag wegwijs, Mijn beurs lichter en mijn kast verrijkt met cd's!
goede doelen gespekt en zweetvoeten en zalfjes ertegen mmmm!! :lol: :mrgreen: en afgesloten met lekker eten! Sta ik weer met bijde benen op de vloer!!!! zonder zweet voeten en Ooo ja k'heb de refoweb stand nog vereert met een bezoek!!!!!!!!!!
Kortom een gezelige dag.mmm volgend jaar wil ik er mischien pas weer over nadenken!!!!!!!!!! :mrgreen: :idea: :roll:

MONDRIAAN

Terug naar “Archief”