dit soort overleg word vanaf nu binnenskamers gevoerd. oké?

liefs Dr.Columbus
Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:
Vraag 2:
Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen?
meschianza schreef:Vraag 1:
Als liefde tussen man en vrouw al begonnen is bij het allereerste begin, dus het allereerste emotionele fenomeen wat op aarde verschenen is na 'verbijstering' (toen Adam Eva zag) waarom heeft Charles DArwin daar dan geen rekening mee gehouden toen hij naar een alternatief zocht om ons bestaan op aarde te verklaren. Aangezien het vrijwel onmogelijk is dat gevoelens evolueren.
Allereerst zou ik aan de reacties willen toevoegen: Als je van elkaar houd heb je nog lang genoeg om te leren. Dus geen paniek.Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen?
essieee schreef:ik moet er bijna om huilen dat er mensen zijn die zich om mijn wanhoop, frustratie overmatige liefde enz. enz. willen bekommeren. weten jullie ook dat ik een lange patient zal zijn, alsik met m'n verhalen kom zakken jullie weg denk ik.
Heel veel sterkte met deze wanhopige functie!
columbus schreef:meschianza schreef:
Vraag 2:
Hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen?
uhm, jouw deskundigheid trek ik niet in twijfel. maar je vraag was:
hij zoent voor geen meter, wat moet ik doen?
tja, het ligt hier duidelijk niet aan jou. of ben ik niet duidelijk?
liefs Dr.Columbus
columbus schreef:)essieee schreef:ik moet er bijna om huilen dat er mensen zijn die zich om mijn wanhoop, frustratie overmatige liefde enz. enz. willen bekommeren. weten jullie ook dat ik een lange patient zal zijn, alsik met m'n verhalen kom zakken jullie weg denk ik.
lieve Esssie, toen ik jouw boodschap las bekroop me het gevoel dat ook een gesprek met jou zeker vruchten zal afwerpen. maar dan stel ik voor om een keer een persoonlijk gesprek te voeren met je.
daarbij denk ik, ff in mn agenda kijken, oh, ik zie dat ik alleen op zaterdagavond kan. nou, mocht je dat aanstaan dan bericht je het maar aan Dr.Columbus (Niet aan Dr.Vin, die heeft het te druk)
liefs Dr.Columbus
cash schreef:beste dokter,
ik zit met een groot probleem n.l. het volgende.
ik wil mn verloofde ten huwelijk vragen, op de traditionele manier.
maar dan moet ik op mn knieen en dat wil ik ook graag maar dat is juist het probleem!
mijn knieen doen zo´n zeer!
Help, wat moet ik doen?
essieee schreef:columbus schreef:)essieee schreef:ik moet er bijna om huilen dat er mensen zijn die zich om mijn wanhoop, frustratie overmatige liefde enz. enz. willen bekommeren. weten jullie ook dat ik een lange patient zal zijn, alsik met m'n verhalen kom zakken jullie weg denk ik.
lieve Esssie, toen ik jouw boodschap las bekroop me het gevoel dat ook een gesprek met jou zeker vruchten zal afwerpen. maar dan stel ik voor om een keer een persoonlijk gesprek te voeren met je.
daarbij denk ik, ff in mn agenda kijken, oh, ik zie dat ik alleen op zaterdagavond kan. nou, mocht je dat aanstaan dan bericht je het maar aan Dr.Columbus (Niet aan Dr.Vin, die heeft het te druk)
liefs Dr.Columbus
Okay aangenomen.!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten