Unknown schreef:Helaas waait er een beroepenstorm over de gergem en die heeft nu ook onze dominee weggesleurt uit de gemeente. Natuurlijk dit is de weg van God.
Zeker weten?
Moderator: Moderafo's
Unknown schreef:Helaas waait er een beroepenstorm over de gergem en die heeft nu ook onze dominee weggesleurt uit de gemeente. Natuurlijk dit is de weg van God.
dode zee schreef:Unknown, ja ik hoorde ook dat ds Sonnevelt weggaat! En al zie ik hem maar zo'n 1 keer in het jaar, ik wist iet wat me overkwam! We hebben veel contact, dus ik baalde echt! Maar ik hoop em zo af en toe nog eens te zien. Ik kan me voorstellen dat het voor de gemeente anders een hele klap is!
Invincible schreef:Unknown schreef:Helaas waait er een beroepenstorm over de gergem en die heeft nu ook onze dominee weggesleurt uit de gemeente. Natuurlijk dit is de weg van God.
Zeker weten?
dode zee schreef:En voor de rest: mijn man is predikant van een gemeente met 12 leden... En dat gaat heel erg goed.
Wat anders de grote gezinnen betreft, ik ken een predikanten gezin van 7 kinderen, he unknown? en dat gaat heel erg goed! Goed, warm en hecht gezin! Zou het zo over willen nemen!
tanteoranje schreef:Hoeveel gemeentes heeft de GerGem
en hoeveel predikanten?
Napoleon schreef:tanteoranje schreef:Hoeveel gemeentes heeft de GerGem
veelen hoeveel predikanten?
te weinig
tanteoranje schreef:En wat gaan jullie daar aan doen, aan zo'n schromelijk tekort? Is toch niet te geloven dat je wel zoveel gemeentes kan institueren maar ze amper kunt bemannen!
Unknown schreef:Invincible schreef:Unknown schreef:Helaas waait er een beroepenstorm over de gergem en die heeft nu ook onze dominee weggesleurt uit de gemeente. Natuurlijk dit is de weg van God.
Zeker weten?
Nee, eigenlijk niet. Je brengt me aan het twijfelen. Geef jouw mening is
Unknown schreef:Hallo,
Ik zit in de gergem van veenendaal. Misschien denk je: jah lekker belangrijk en dan? Nou, misschien weten jullie wel wie daar op de kansel staat. Namelijk ds C. Sonnevelt. Erg fijne dominee naar mijn mening. Helaas waait er een beroepenstorm over de gergem en die heeft nu ook onze dominee weggesleurt uit de gemeente. Natuurlijk dit is de weg van God. Probleem is nu echter dat de dominee naar Canada (ledbridge) gaat. Hij heeft al oudere kinderen en zn gezin zal nu in 2-en vallen. Erg vervelend lijkt me. En wat ook ook vervelend is, is dat er nu een gemeente met 2000 leden zonder dominee komt te zitten. Toen ik het gister hoorde had ik het er niet makkelijk mee... Iemand ook ervaring met zoiets?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten