Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:caprice schreef:Als het uitsluitend cosmetisch bedoeld is, moet het afgekeurd worden, maar als het hoofddoel medisch is moet dit middel gebruikt worden.
Beste caprice, waar in de bijbel wordt er een verbod gegeven waarin staat dat zaken rond cosmetica verboden zijn?
trijntjejohanna schreef:dus omdat izebel dat deed mogen wij dat ook niet??
(p.s. kun je aub dat plaatje van je onderschrift verkleinen of het weghalen.. het is irritant)
bloempie19 schreef:Ik gebruik ook cosmetica. Toch denk ik er wel eens over na: 'Waarom doe ik het nu?' Ik doe het om me zekerder te voelen, om me mooier te voelen. 'Voor wie doe ik dat?' Voor andere mensen of voor God? Dan moet ik het toch bij de mensen houden, want God kijkt er echt niet naar of ik wel of geen mascara op heb.
bloempie19 schreef:Varkensvet![]()
Wat bedoel je daarmee?
bloempie19 schreef:Ik loop soms wel eens zonder make-up, maar als ik dan naar buiten moet, dan doe ik toch iets op. Of ik ben binnen de kortst mogelijke tijd weer thuis. (Stom he)
caprice schreef:Gewoon goed nadenken. Iedereen mag er zijn zoals hij/zij is.
Ik ben iemand die wat dit soort zaken betreft mezelf echt niet laat beinvloeden van anderen. Ben ik zo niet leuk? Pech gehad.
Sabra schreef:caprice schreef:Gewoon goed nadenken. Iedereen mag er zijn zoals hij/zij is.
Ik ben iemand die wat dit soort zaken betreft mezelf echt niet laat beinvloeden van anderen. Ben ik zo niet leuk? Pech gehad.
Denk je ook zo over de uitverkiezing? Nou als ik niet uitverkoren ben heb ik pech gehad? Of probeer je daar dan ook maar ervoor te zorgen dat er wel iets voor jou is weggelegd?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten