Unknown schreef:
Jah das een goeie. Praat je daar maar eens uit jaap
.
Ik vind het goed dat je reageert, maar probeer ff inhoudelijk te reageren.... Dit is wel serieus bedoeld. Om dan zulke kreten te lozen, beetje jammer Floris!!

Moderator: Moderafo's
Unknown schreef:
Jah das een goeie. Praat je daar maar eens uit jaap
.
jvdk schreef:Er is ook nog zoiets van netheid!!! Een zwarte broek of pakbroek is altijd nog netter dan een spijkerbroek. Ook zeg ik dat je jezelf niet helemaal moet aanpassen aan andere meningen. Wel kan je er rekening mee houden, wat ik hier bedoel.
Ik vind dat je wel rekening kan houden met andere opvattingen die graag willen dat je er iets netter bij loopt. Ik vind niet dat je door de anderen minder netjes erbij moet gaan lopen.
Respect voor God is goed en dat kan je oa tonen in kleding. Daardoor mag je altijd netter erbij lopen dan je zelf wil als je daarmee ook andere respecteer.
Om dan minder nette kleren aan te trekken vind ik afdoen in eigen respect voor God. In dit geval gaat God voor de mens.(in het andere geval eigenlijk ook!!!).
joris schreef:hebben kledingvoorschriften nu wel weer met geloof te maken?
martijn249 schreef:maar even heel makkelijk gesteld; wat zou jij mijn situatie doen en welke keuze maken?
joris schreef:huh, wat is daar grappig aan/Jardena schreef:joris schreef:yep
Gershwin schreef:Jardena schreef:joris schreef: Dat gezeur over koningin en God: rot toch op man. wat een gezeur. God kijkt tenslotten nog dwars door je kleren heen ook.
Sorry![]()
PS volgens mij reageerde Joris niet zozeer op Jardena, maar op degenen die het Beatrix-argument continu uit de kast trekken?
essieee schreef:Gershwin schreef:Jardena schreef:joris schreef: Dat gezeur over koningin en God: rot toch op man. wat een gezeur. God kijkt tenslotten nog dwars door je kleren heen ook.
Sorry![]()
PS volgens mij reageerde Joris niet zozeer op Jardena, maar op degenen die het Beatrix-argument continu uit de kast trekken?
Als je van binnen wat bezit draag je dat naar mijn idee ook uit!!!!!!Dan bedoel ik niet zozeer het in het zwrt lopen hoor!
Gershwin schreef:Als eerste bezwaar is al genoemd, dat netheid erg subjectief is.
Ten tweede ga jij er bij voorbaat van uit, dat God naar je uiterlijk kijkt en denk je volgens mij veel te menselijk over God.
Het enige wat blijft staan, is het 'rekening houden met anderen'.
jvdk schreef:Gershwin schreef:Als eerste bezwaar is al genoemd, dat netheid erg subjectief is.
Ten tweede ga jij er bij voorbaat van uit, dat God naar je uiterlijk kijkt en denk je volgens mij veel te menselijk over God.
Het enige wat blijft staan, is het 'rekening houden met anderen'.
netheid is subjectief ja, alleen kan het geen kwaad om je deels aan te passen aan een andere mening(zoals @mic zei). Ik ga er niet van uit dat god naar uiterlijk kijkt, integendeel!!!!! Maar er is wel zoiets als respect voor God. Voor God ben en blijf je een mens. Toch is het een opdracht om uit te stralen dat je christen ben. Dit kan ook door er netjes(subjectief, maar je heb wel categoriën spijkerbroek/pak/ed) uit te zien.
Dit hoort bij daden van een christen. Hierbij kan je ook aan anderen respect tonen door een beetje aan te passen!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten