Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik beweer ook niet dat ik dat opzicht volkomen in afhankelijkheid leef. Ik lees alleen bij jouw twee dingen die volkomen in tegenspraak zijn en dat heb ik verwoord in mijn vorige post.
ajl schreef:Daar geef je inderdaad een hele goede omschrijving van het in afhankelijkheid leven tav zwangerschappen. Ik vind dat best lastig, gezien onze vruchtbaarheid. Daarom hebben wij op dit moment zelf de keuze gemaakt mede gezien de operatie die ik pas heb gehad.
Sarah1 schreef:Als jij op jouw manier echt in afhankelijkheid van God had geleefd, had je niet aan anticonceptie hoeven doen.
.
lammetje schreef:Klopt dippie,
Maar net wat ik eerder aangaf, dan moet je niet zeggen dat je in afhankelijkheid leeft, als je vervolgens om een reden als 'ik wil geen twee kids op 1 kamer' anticonceptie gebruikt.
ajl schreef:Juist en daarom werd ik ook 'geprikkeld' door sommige reacties. Het is vaak zo tweeledig. Helemaal als het argument 'je moet ook je verstand gebruiken' erbij gehaald wordt. Dan zijn ineens alle ( materiële bezwaren om geen kind te krijgen gegrond, maar er wordt daarnaast ook gezegd dat men in afhankelijkheid wil leven. Als je begrijpt wat ik bedoel, ik zeg het een beetje onduidelijk geloof ik.
Ik blijf het gewoon een lastig iets vinden. Aan de ene kant 'nu even niet', maar aan de andere kant weet ik ook dat als het wel zo zou zijn, dat ik het ontzettend leuk zo vinden. De kids hier ook. De oudste vroeg pas al wanneer er eindelijk weer eens een baby kwam. Die hadden wij al zolang niet gehad
lammetje schreef:Klopt dippie,
Maar net wat ik eerder aangaf, dan moet je niet zeggen dat je in afhankelijkheid leeft, als je vervolgens om een reden als 'ik wil geen twee kids op 1 kamer' anticonceptie gebruikt.
Dippie schreef:
Dat vind ik ook, alleen vind ik dus ook dat je dat niet kan zeggen als je om een andere reden AC gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten