Evelien schreef:Wel eens gezoend met een man met baard/snor?
Gelukkig niet. Samen eten lijkt me dan wel weer romantisch.

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Wel eens gezoend met een man met baard/snor?
Evelien schreef:Het gaat mij niet alleen om dat geprik.![]()
![]()
Manlief werd, toen hij z'n baard had laten staan (voor een toneelstuk), aangezien als allochtoon.
mealybug schreef:
Een toneelstuk![]()
![]()
![]()
![]()
?
Dat mag helemaal niet![]()
?
mohamed schreef:Een refo die de wind van voren kreeg, Gravo?
gravo schreef:Beter de wind van voren dan een wind van achteren (met eerbied gesproken).
gravo
gravo schreef:By the way, ik als raszuivere refo heb dit weekend even mijn baard laten staan, maar hoon was mijn deel! Van de kant van mijn geliefde en mijn kinderen. Hier rust dus geen zegen op, is mijn conclusie.
Aantrekkelijk zeker! Aangenaam wat minder...schelpje3 schreef:Terwijl veel vrouwen zo'n 3-dagen-baardje in bepaalde gevallen wel aantrekkelijk vinden.
mona schreef:Bambi, ik heb alle links even doorgelezen, maar velen kwamen op het zelfde neer: wel lang haar en rok voor de vrouw (want dat zijn bijbelse inzettingen) maar geen baard voor de man, want dat is cultuurgebonden. Ik zeg schelpje maar na: Daar krijg ik nu een sik van.
Het antwoord van kand. van Ginkel vond ik veruit de meest genuanceerde.
Ik denk dat je alleen een baard mag hebben als je heel oud bent. Dan lijk je op Abraham, en dat is erg eerbiedwaardig...
mona schreef:Aantrekkelijk zeker! Aangenaam wat minder...
Spreeuw schreef:
Ons lichaam is een tempel van de Heilige Geest. Daar behoren we netjes mee om te gaan. Daar is niets mis mee, sterker nog: dat is onze opdracht.
Een baard is een zekere vorm van poespas, iets wat niet nodig is, daarom is het ijdel.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten