oja, we zijn helemaal niet veeleisend hoor

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Dat kan ik mij in jouw geval ook wel voorstellenONze kinderen komen weinig op het strand en vinden het echt geweldig.
Bergen zijn ook mooi en zeker leuk, maar om daar nu dagen met kleintjes in te gaan wandelen, lijkt mij ook niets.
Haai schreef:Luxemburg, camping val d'or is ook erg leuk. Hier zijn wij geweest toen sylke nog geen jaar was, de afstand vonden we goed te doen. Ze verhuren daar ook wat vakantiehuizen en stacaravans.
Memmem schreef:Wij willen voor het eerst gaan kamperen, en zijn op zoek naar een camping met viswater en een zwembad erbij. Weet iemand leuke campings in de buurt van Ommen/Hardenberg of Rijsen/Holten? We hebben wel wat sites bekeken maar horen ook graag wat echt leuk is en waarom.
oja, we zijn helemaal niet veeleisend hoormaar privesanitair is een pre ivm 1 van de kinderen
jaccootje85 schreef:Wij gaan dit jaar twee weken naar Zwitserland. We mogen met onze schoonouders mee, dus we zullen eens zien of Norah het leuk gaat vinden in de bergenHeb al een mooi kado voor mn verjaardag gekregen: een kinderdrager. Ideaal!
Marnix schreef:Leuk. Heerlijk, bergen. Ik vind bergen altijd zo mooi, om te zien, om in te wandelen. Een van de redenen waarom ik niet snel in Nederland op vakantie zou gaan. Een lang weekend, oke. Maar In de zomervakantie wil ik een andere taal om me geen, andere cultuur, andere natuur en niet mijn boodschappen bij de AH of Jumbo doen
Marnix schreef:Het ligt er allicht ook aan hoe je vakantie viert. Kamperen is buiten het hoogseizoen vaak goedkoper in het buitenland dan in Nederland, benzine is goedkoper, het eten is in een hoop landen ook goedkoper. Het enige wat we dan extra betalen om in het buitenland op vakantie te gaan is de reis. En als dingen daar goedkoper zijn dan hier verdien je daar nog een deel van terug ook![]()
Als ik een krap budget had zou ik mogelijk dichter bij huis blijven maar wel altijd ergens de grens overgaan. Duitsland, Belgie, Luxemburg.... Alles behalve Nederland.... gewoon omdat ik met een andere taal, cultuur, andere winkels, ander eten enz veel meer het gevoel heb dat ik op vakantie ben
Marnix schreef:Het ligt er allicht ook aan hoe je vakantie viert. Kamperen is buiten het hoogseizoen vaak goedkoper in het buitenland dan in Nederland, benzine is goedkoper, het eten is in een hoop landen ook goedkoper. Het enige wat we dan extra betalen om in het buitenland op vakantie te gaan is de reis. En als dingen daar goedkoper zijn dan hier verdien je daar nog een deel van terug ook![]()
Als ik een krap budget had zou ik mogelijk dichter bij huis blijven maar wel altijd ergens de grens overgaan. Duitsland, Belgie, Luxemburg.... Alles behalve Nederland.... gewoon omdat ik met een andere taal, cultuur, andere winkels, ander eten enz veel meer het gevoel heb dat ik op vakantie ben
Marnix schreef:Dat verschilt denk ik per kind, misschien heeft opvoeding ook invloed daarop, dat zou kunnen. Ik hoop toch dat als we kinderen krijgen, die niet te graag alleen maar thuis willen zijn
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten