Moderator: Moderafo's
Teus schreef: maar je komt wel ongevraagd op dit topic met onderwerpen die tegen Gods wil zijn en niet met het topic hebben te maken.
Teus schreef: maar je komt wel ongevraagd op dit topic met onderwerpen die tegen Gods wil zijn en niet met het topic hebben te maken.
Wilsophie schreef:Een lied citeren is prachtig, maar heel onpersoonlijk en het raakt mij dus voor geen cent.
Wilsophie schreef: Hou toch op mens, met je kwalificaties. Ga de zondag inwijden, dat is je taak(lees wet) en weg van de computer dat is heel zondig hoor!! Het is nà zonsondergang!!
mona schreef:Is dit dan een goede voorbereiding op de zondag?
Of anders gezegd: is dit een christelijke opmerking?
mona schreef:Teus,
ik heb gisteravond mijn belijdenis en verlangen naar de Heere Jezus uitgesproken in dit topic.
Jammer, heb je het wel gelezen? ik heb wat ik geschreven heb verwijderd, omdat het topic nu niet direct meer aan zijn doel beantwoord, maar evengoed blijft mijn getuigenis waar, in Hem.
Goede zondag.
mealybug schreef:
Inderdaad, en hoe vaak staat het erniet, dat de nieuwe tempel ons lichaam is, en niet met handen gebouwd is?! ?
De tempel die Jezus na 3 dagen opbouwde is geen huis weer met handen gemaakt.
Boerin schreef:Wilsophie, start er anders een nieuw topic over, zodat men hier gewoon naar de Heer kan verlangen.
Wilsophie schreef:Nu suggereer je dat ik geen relatie met de levende Heer en Heiland heb, het tegendeel is waar;
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten