Willem Holleeder

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Re: Willem Holleeder

Berichtdoor Lichtzwaard » 17 okt 2012 12:08

Faramir schreef:Ik ken zijn column niet hoor, maar wat schrijft hij daarin dan? En het is toch een zaak van vraag en aanbod lijkt me. De samenleving bepaalt wat de vraag is en daarop wordt een aanbod afgestemd. Als deze man over zijn criminele verleden schrijft moet hij dat helemaal zelf weten. Als je het er niet mee eens bent dan lees je toch wat anders? Als er iets op TV komt wat je moreel niet verantwoord vindt dan kijk je toch wat anders?

Inderdaad,en misschien zijn de stukjes van Willem Holleerder wel heel leuk en geestig;plus hij haalt zijn geld binnen op een eerlijke wijze elke mens met een gezond verstand zou dat toe juichen :ddd :)~] <|:) :@ :)C
VERITAS VOS LIBERABIT.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 17 okt 2012 12:37

Dan zegt dat toch ook iets over de lezers (deel van de samenleving, want lang niet iedereen wil dit lezen!)
Gisteravond hoorde ik Sonja Barend nog zeggen (zij is de volgende gast in college tour) dat ze het een agressieve man vindt, met een zeer kort lontje. Het moet gaan zoals hij wil.
Maar goed, de tijd zal het ons gaan leren.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 okt 2012 21:50

Lichtzwaard schreef:Lukas 17:3 Wacht uzelven. En indien uw broeder tegen u zondigt, zo bestraf hem; en indien het hem leed is, zo vergeef het hem.

Al is het voor jezelf erg helend als je in je hart weet dat als de persoon komt om vergeving, dat je weet dat je hem kunt vergeven.-------------CITAAT.

Inderdaad ook voor Willem Holleerder is er vergeving.En hen die hem een schurk noemen moeten maar is in de spiegel kijken =; =; =; =;

Dat doen we meerdere malen per dag en ons spiegelbeeld heeft er totaal geen moeite mee dat wij het beestje bij de naam noemen. Daarom noemen wij Willem Holleeder zonder schroom een schurk en als u vindt dat wij dat niet vinden mogen moet u uw spiegeltje aan de wand eens vragen wie de meest naïeve is van het land.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 okt 2012 21:54

Faramir schreef:Ik ken zijn column niet hoor, maar wat schrijft hij daarin dan? En het is toch een zaak van vraag en aanbod lijkt me. De samenleving bepaalt wat de vraag is en daarop wordt een aanbod afgestemd. Als deze man over zijn criminele verleden schrijft moet hij dat helemaal zelf weten. Als je het er niet mee eens bent dan lees je toch wat anders? Als er iets op TV komt wat je moreel niet verantwoord vindt dan kijk je toch wat anders?

Lichtzwaard schreef:Inderdaad,en misschien zijn de stukjes van Willem Holleerder wel heel leuk en geestig;plus hij haalt zijn geld binnen op een eerlijke wijze elke mens met een gezond verstand zou dat toe juichen :ddd :)~] <|:) :@ :)C

Het is mooi dat u zo vergevingsgezind bent, maar we hebben het wel over iemand aan wiens levensloop niet valt te merken dat hij berouw heeft van zijn misdaden. Ook moet u zijn opmerking dat hij katholiek is niet te serieus nemen, want wij weten allemaal wel dat moordenaars het koninkrijk niet (Gal 5,21) beërven zullen.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 23 okt 2012 11:11

Ik wist niet beter dan dat Holleeder bij de rechtszaak geen eed had afgelegd, daar hij niet gelovig is...
Dan kun je op papier Rooms-Katholiek zijn, of (Oud)Gereformeerd (in of buiten Nederland in welk enig verband of artikel dan ook maar), maar als je niet gelooft schiet je er geen klap mee op.
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 24 okt 2012 09:33

Veel gezeur over wat voor geloof Willem Holleeder zou hebben ,dat weet niemand hij heeft daar nooit uit spraken over gedaan,maar het is wel zo dat hij nu op een normale wijze zijn geld verdiend en dat zou burgelijk Nederland dankbaar moeten stemmen. [-( [-( [-( [-( :P
VERITAS VOS LIBERABIT.

Samanthi

Berichtdoor Samanthi » 27 okt 2012 17:37

http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/holleeder_in_vechtpartij_op_amsterdams_terras_1_686600

mohamed

Berichtdoor mohamed » 28 okt 2012 16:51

Ja Lichtzwaard, we zien hoe Willem Holleeder ze de kost geeft! :lol:

Faramir

Berichtdoor Faramir » 28 okt 2012 16:53

Hij werd aangevallen en kreeg flink klappen.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 29 okt 2012 23:12

Faramir schreef:Hij werd aangevallen en kreeg flink klappen.

Tja wie is er hier nou de misdadiger inderdaad een mens die aan gevallen wordt geeft klappen terug dus ook de nu eerzame burger Willen Holleeder hij werd aangevallen en kreeg klappen.
VERITAS VOS LIBERABIT.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 30 okt 2012 15:25

Ja het verbaasde mij ook dat een eerzame burger zoals Willem klappen krijgt, ik kan me niet voorstellen dat iemand wrok tegen hem koestert, want hij is tenslotte katholiek.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 30 okt 2012 15:41

Ik las in de krant dat hij een kogelvrij vest onder zijn jas draagt.
Zou hem dat een gevoel van veiligheid geven? Een scherpschutter kan iemand ook doden d.m.v. een kogel in het hoofd.
Ik kan geloven dat er paniek uitbrak. :shock:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 30 okt 2012 15:51

schelpje3 schreef:Ik las in de krant dat hij een kogelvrij vest onder zijn jas draagt.
Zou hem dat een gevoel van veiligheid geven? Een scherpschutter kan iemand ook doden d.m.v. een kogel in het hoofd.

Er zijn echt niet zo heel veel mensen in Nederland die van afstand iemands hoofd kunnen raken. van dichtbij een paar kogels in de torso , daarentegen, is een heel stuk makkelijker. En laat dat vest daar nu prima tegen werken :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mohamed

Berichtdoor mohamed » 30 okt 2012 16:00

schelpje3 schreef:Ik las in de krant dat hij een kogelvrij vest onder zijn jas draagt.

Het is duidelijk een teken van paranoia, maar het is nergens voor nodig want een beetje huurmoordenaar schiet zijn slachtoffer altijd door het hoofd. Denk aan de vele maffia liquidaties en ook de moord op Fortuyn. Nee, een kogelvrij vest aantrekken is totale onzin, dan kun je beter in een bunker gaan zitten.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 30 okt 2012 16:01

Je hebt er slechts eentje nodig Mortlach. En wat ik uit alle verslagen begrijp, bestaan afstanden niet in de wereld van de misdaad.

Terug naar “Archief”