Moderator: Moderafo's
Wilsophie schreef:v Slooten, had het maar wel ontkend
Wilsophie schreef:Het zou ook goed zijn om de gelijkenis van de 10 maagden eraan te plakken want er zijn veel overeenkomsten. Iemand gaf dat al aan al gaat het niet om de gelovigen en ongelovigen van nu, maar over de 10 en de 2 stammen of over het nieuwe en het oude verbond in relatie tot Israël.
En dan dus het Bruiloftsfeest waar de Bruid en de Bruidegom de hoofdspelers zijn en de 10 maagden gewoon gasten zijn op weg naar het feest.
Moeilijker is het niet. Het gaat over het Koninkrijk ten tijde van de bruiloft des Lams.
Alleen jammer dat de vijf dwaze maagden niet kunnen komen dan, die zijn op cruise naar Engeland.
Alleen jammer dat de vijf dwaze maagden niet kunnen komen dan, die zijn op cruise naar Engeland.
Wilsophie schreef:Jammer dat je graag leuk wilt zijn, en niet de Bijbel serieus neemt.
Wilsophie schreef:Ook op Urk zingt men heel graag de Maranatha liederen van broeder Johannes de Heer.
Ik verkies deze liederen ook.
Vind je?Wilsophie schreef:Ik heb tot nu toe de Bijbel gehanteerd..
Ik weet even niet wat je bedoeld.Wilsophie schreef:..en jij komt met gegoogle aanzetten. Nu weer Wikepedia, moet ik dàt serieus nemen?
De Apostel zou zeggen: Ik ken ten dele.Wilsophie schreef:Ik weet er alles van..
Sorry? Als er iemand hier is die niet alleen de bijbel belachelijk maakt, maar ook God en het christendom in het algemeen, dan... nouja, laat ook maar. Ik zal proberen niet persoonlijk te worden.Wilsophie schreef:Maar als jouw bediening is om (...) de Bijbel belachelijk te maken, ga je gang.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten