Dat groentenabonnement lijkt me ook wel leuk. Er zit hier in de stad een natuurwinkel waar je hem op kan halen.
Alles biologisch en/of fairtrade zou hier ook te duur zijn. Want we eten al minder vlees, alleen Jurian eet af en toe een snoepje, maar hij doet weeeeeken met een zakje, sapjes drinken we niet, alleen thee overdag, mijn man een enkele keer koffie, Jurian drinkt dan wel 1 of 2 keer per dag aanmaaklimonade van Karvan Cevitam, patat en pizza halen we zo goed als nooit, als we het eten gaat het in de oven of frituurpan, pakjes en zakjes gebruik ik niet zoveel meer, boter op brood doen we alleen met hagelslag, dus wij zitten al echt aan ons minimum wat we uit geven aan boodschappen, dus is het al heel snel duurder als je dan biologisch gaat kopen. Alleen voor Frederiek koop ik biologische yoghurt en als ze al een potje krijgt, dan biologisch van de AH, maar die krijgt ze eigenlijk niet zo veel, ze eet gewoon met ons mee meestal.
Maar die groententas lijkt me leuk omdat we dan eens iets anders eten idd. Al hadden we van de week voor het eerst spitskool op, was ook heel lekker. En sinds een paar weken eten we spinazie, dat vond ik nooit lekker, maar als ovenschotel is het best te doen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...