Omega schreef:want voor mijn gevoel ging het namelijk niet zo zeer om het Tourspel alswel om een virtuele stok...
Voor mijn gevoel zoekt Kridje gewoon nieuwe leden voor zijn forum op de verkeerde plaats en op de verkeerde wijze.
Misschien een beetje kort door de bocht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat Kridje met OSW te maken had, totdat iemand op dit forum dat erbij haalde.
Ik zou het dan ook beter gevonden hebben, als we gewoon met de bal hadden blijven spelen en de man gewoon hadden laten lopen.
Kridje schreef:De mening van een moderator komt overeen met Gods Woord en de Drie formulieren anders is zo iemand geen moderator van een refoforum.
Dit vind ik een erg twijfelachtige uitspraak en zelfs absoluut fout. Dit betekend namelijk dat een moderator per definitie de juiste uitleg van de Bijbel en de 3FvE in z'n zak zou hebben.
Ik ben er trouwens wel mee eens dat een moderator grenzen stelt op z'n forum en daarvoor normen als de Bijbel en de 3FvE gebruikt.
En dan bijvoorbeeld een dergelijk tour topic niet toelaat.
Hoewel ik tegelijkertijd vind dat een serieuze discussie over elk onderwerp mogelijk moet zijn, ook over de Bijbel, 3FvE. (Maar het tour-topic zelf is geen discussie...)