Liam schreef:Mijn vraag kwam voort uit het feit dat de koningin en nu ( waarschijnlijk ) Alexander en Maxima
als zij gekroond worden, zullen zeggen "Zo waarlijk helpen mij God almachtig " maar mijn vraag is aanbidden zij die God wel ? Als zij nooit naar de kerk gaan.
Aanbidden zij die God wel? Dat weet je nooit. Als ze wel naar de kerk gaan kunnen ze er alleen voor de vorm zitten zoals velen. Misschien gaan ze niet naar de kerk maar aanbidden ze die God juist wel.
Je kan niet in iemands hart kijken.
Al de oppervlakkige conclusies die ik kan maken over W-Alex. en Max. is dat ze niet gescheiden zijn maar ogenschijnlijk van elkaar houden en ook veel van hun (schoon)moeder en kinderen. Zich van harte inzetten voor allerlei goede doelen. Zich met veel bewogenheid inzetten voor minder bedeelden. Uit interviews komt niet naar voren dat ze zichzelf beter achten dan anderen.
Klinkt in mijn oren als een zeer christelijke levenswandel maar wie weet hoe ze in hun privéleven zijn...
De Willems van lang geleden hielden er een minder christelijke levenswandel op na...ondanks dat ze misschien wel naar de kerk gingen.