Wauw, mooi Evelien!
lammetje, alweer bijna 36 weken, tjonge, wat gaat het snel he

Is het kamertje ondertussen wel af?
ajl, vervelend zeg, misschien weten ze idd bij de 20 weken echo wat het kan zijn
jamillah, wat flauw zeg dat het kindje zo lekker zit, ben je het erg zat?
Hier dus ook nog niks. Mijn man zei zaterdag en gisteren dat het nu wel mooi uit zou komen, afgelopen weekend. Maar helaas. Gelukkig is mijn man deze week eindelijk wat rustiger, dus heb ik ook meer rust, hopelijk helpt dat iets. En zo niet, dan overleef ik het allemaal wel weer deze week
Ik vroeg vorige week aan mijn man of hij wilde dat ik wat eten in zou vriezen, zodat hij niet teveel hoeft te koken, maar dat vond hij onzin. 'Ik kan toch prima boodschappen doen en koken?'
Maar gister zei ie dat het toch wel fijn was als de koelkast vol zou zijn, en wat blikken en potten groenten, zodat hij niet elke dag boodschappen hoeft te gaan doen

Dus vanmorgen maar meteen alles weer volgestouwd. Kunnen we weer tot het weekend vooruit.
Ik ga genieten van mijn dagje zonder Jurian. Ik hou zielsveel van hem maar hij was vorige week wel echt aan het uitproberen. Hij reageert best wel erg op het hele gebeuren, en lijkt wel door te hebben dat hij zijn plekje als enig kind bijna op moet geven ofzo. En ik ben natuurlijk ook iets sneller kriebelelig, en dat werkt elkaar lekker tegen. Maar nu mag hij lekker een dagje op het kdv spelen, en kan ik hier de boel een beetje netjes maken. Dan kunnen we er een weekje tegenaan

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...