Moderator: Moderafo's
petra85 schreef:Laura gefeliciteerd en gecondoleerd ! Veel sterkte
Galateia schreef:LauraC, gefeliciteerd en gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk moeilijke situatie. De grootste blijdschap en het allerdiepste verdriet tegelijkertijd. Onvoorstelbaar. En wat zul jij het ook moeilijk hebben met het feit dat je nu simpelweg niet naar NL kunt komen. Dat moet moeilijk te verwerken zijn. Heel veel sterkte met alles. Hoe zijn je zus en zwager er nu onder? Kunnen ze het allemaal een beetje bevatten?
Jannoek schreef:Wat geboorteplan betreft: ik heb een paar dingen op papier gezet inmiddels... neem het in elk geval mee naar vk en gyn de volgende keer. Bij beide gaan we het hebben over de bevalling dan.
Heb er dingen in gezet over voorkeur voor bevalhouding, foto's maken, wat er met placenta moet gebeuren, dat ik als het even kan geen pijnstilling wil, als ik niet in staat ben zelf beslissingen te nemen dat ze dan eerst met manlief moeten overleggen, wat als evt. keizersnede nodig is etc.
Haai schreef:@Laura: gefeliciteerd en gecondoleerd. Wat liggen blijdschap en verdriet dan ongelofelijk dicht bij elkaar...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten