schelpje3 schreef:Maak niet overal een sneer van en lees nu eens gewoon wat ik ermee bedoel.
Het probleem is dat je meestal niet heel duidelijk verwoordt wat je bedoelt. Dat is geen sneer, maar een tip. Probeer iets duidelijker je gedachten op (elektronisch) papier te zetten, dat is voor je discussiepartners een stuk gemakkelijker.
Jij mag overal je commentaar op hebben, ik niet ??
Deze discussie gaat volgens mij niet over wie waar wel of geen commentaar op mag hebben.
Het is zo dat je Allah niet in een reclame ziet, als je een spotprentje over hem maakt, moet je meteen beveiligd worden.
En, pleit dat voor of tegen de islam?
Christenen zijn vogelvrij, ze moeten niet zeuren, maar iemand ooit beveiligd zien worden omdat hij een spotprent over de Heere Jezus maakte ??
In andere tijden en culturen moest je als ongelovige toch behoorlijk uitkijken voor de christelijke autoriteiten hoor. Ik ben blij dat het christendom grotendeels die fase voorbij is waar de islam nog in verkeert.
Overigens zijn er nog altijd christelijke splintergroepjes die walgelijke dingen doen uit naam van God.
Moslims hebben lange tenen, dat is geen uitspraak van mij, maar van de "deskundigen".
Dat is wel een uitspraak van jou, je zegt het namelijk net. En verder ben ik benieuwd naar de deskundigen waar je het over hebt en wat ze precies gezegd hebben en waar en op basis van welk onderzoek en welke feiten. Heb je wat (wetenschappelijke) bronnen voor me?
Mensen uit Oosterse landen hebben sowieso een temperamentje.
In zekere zin klopt dat wellicht, maar dat heeft dan blijkbaar niet veel met de religie, maar meer met de cultuur te maken.
Die Axe reclames zijn sowieso altijd zeer smakeloos.
Axe is sowieso een smakeloos luchtje. Toiletverfrisser, zoals Mortlach al zei.
Iemand die heel erg transpireert, maar dan ook heel erg, het spuit onder zn oksels vandaan, of je ziet een gozer met zn ogen helemaal draaien.
Er komen zgn allerlei vrouwen op je af, van heinde en verre, als je Axe gebruikt.
Je kent ze blijkbaar wel allemaal. Waarom kijk je überhaupt naar reclame?
Ik stoor me aan de meeste vormen van reclame overigens, maar ik vind de reclames van Axe niet erger of vervelender dan de reclames van andere bedrijven/merken.
Wat een lariekoek. Kan best tegen een knipoog, leuk zelfs, maar dan moetie wel geniaal zijn.
Geniale grappen dan wel knipogen zijn heel zeldzaam. Ik heb er in een reclame nog niet vaak een gehoord of gezien.
Zoals Bram M die bijna tegen een tractor botst, de boer uitstapt en hem herkent en dan zegt: ik voel ineens een artikel....... opkomen.

Wat is daar grappig of leuk aan?