En sterkte met het grote werk
 !
 !Laura: Nogmaals: Van harte gefeliciteerd hoor met de zw van je zus!!!!
Moderator: Moderafo's

!
 ! 

Mijn zus vertelde afgelopen week dat ze in april hun eerste kindje verwachten. Het is voor ons neefje/nichtje nr. 28, maar het blijft bijzonder
 Mijn zus vertelde afgelopen week dat ze in april hun eerste kindje verwachten. Het is voor ons neefje/nichtje nr. 28, maar het blijft bijzonder   
  )
 )
](./images/smilies/eusa_wall.gif) echt irritant....
  echt irritant....

Stip schreef:Kan niet slapenecht irritant....
Maar goed....ik heb me voor vandaag dan maar vast gemeld
@ haai: gefeliciteerd!
 Een van de kindjes van mijn zus heeft een open buik en is volgens de dokters heel erg ziek. Ze moet over 2 weken terugkomen en als het kindje dan niet uit zichzelf is overleden, moeten ze moeilijke beslissingen gaan nemen. Het andere kindje doet het prima...
  Een van de kindjes van mijn zus heeft een open buik en is volgens de dokters heel erg ziek. Ze moet over 2 weken terugkomen en als het kindje dan niet uit zichzelf is overleden, moeten ze moeilijke beslissingen gaan nemen. Het andere kindje doet het prima... Als het kindje niet uit zichzelf overlijdt, wat wordt er dan gedaan? Is er dan ook nog kans dat het andere kindje komt te overlijden? Hoe ver is je zus nu? Sterkte hoor, vreselijk, zulk nieuws!
  Als het kindje niet uit zichzelf overlijdt, wat wordt er dan gedaan? Is er dan ook nog kans dat het andere kindje komt te overlijden? Hoe ver is je zus nu? Sterkte hoor, vreselijk, zulk nieuws!Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten