Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor MissF » 01 jul 2010 14:51

Ik vind aanbiedingen ook fijn, maar Pampers zelf gebruik ik niet, die vind ik stinken en lekten hier veel te snel door. Alleen Kruidvat vind ik echt goed, die waren pas in de aanbieding, maar maat 4+ was op. Dus ik heb toen maar 3 pakken maat 5 gehaald, ik durfde er geen 6 te nemen, omdat ik niet wist of de maat wel goed was. Maar ze zitten prima, dus een volgende keer ga ik voor 6 pakken maat 5 :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 jul 2010 14:54

Ik vind de kruitvatluiers na de Pampers het fijnst. Momenteel heb ik de kast nog vol staan met Huggies, maar daar ben ik ook niet zo enthousiast over. Ik vind veel luiers veel te dik.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jul 2010 15:15

Hier vooral een man die erg blij is, als de Pampers in de aanbieding zijn. Deze moeder zou niet eens weten welke maat kindlief draagt 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jul 2010 15:18

En na een loopje naar boven (ik werd toch ineens nieuwsgierig) weet deze moeder het wel: maat 4+ :mrgreen:

Luiers zijn inderdaad duur, tenminste, daar klaagt mijn man altijd over. Hij loopt ook altijd de aanbiedingen af en kan dan zomaar ineens met een hele berg luiers thuis komen!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 01 jul 2010 18:29

hier ook altijd pampers in de aanbieding. we hebben 3 luiertaarten gehad, maar geen van de luiers vond ik wat. de een lekte door, bij de ander kwam alles er tussen uit zetten, en de laatste leek wel karton. dus heb ze na een half jaar toch maar weggegooid :oops:

een leuke site: www.watkostenluiers.nl hier staat precies waar wat in de aanbieding is :D
Afbeelding

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 jul 2010 19:10

ik vindt de luiers van de lidll minstens net zo goed als pampers en daarna de luiers van de aldi.
de luiers van de kruidvat en da die lekken erg snel door.
huggies vondt ik wel heel prettig want die vallen heel smal, en mijn kinderen waren lang en dun
ah en etos zijn wel aardig maar niet de beste.
maar ik ben naar 11 jaar helemaal uit de luiers :yahoooo:

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 01 jul 2010 20:08

Alleen onze jongste (6 mnd) is nog in de luiers :wink: . Meestal koop ik luiers van het C1000-merk, maar als ik bij een Kruidvat kom, koop ik gerust van dat merk. Die bevallen nl. ook prima. En inderdaad, als ze in de aanbieding zijn, koop ik zo'n 3 pakken tegelijk. Meer niet als ze nog wat kleiner zijn, want voor je het weet hebben ze een grotere maat nodig. Als eenmaal maat 4, 5 of 6 nodig is, groeien ze niet meer zo hard, dan kun je meer pakken meenemen. Maar ik heb gemerkt dat zindelijk maken nog voordeliger is :mrgreen: ! Ik wilde ons oudste meisje (net 3 jaar) graag voor haar derde zindelijk hebben. 'k Begon twee weken voor haar verjaardag en na 4 dagen was ze dag en nacht droog! Heel af en toe (1 x per 4a5 dagen) heeft ze nog een ongelukje, maar 's nachts gaat het altijd goed!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 01 jul 2010 20:51

Hier ook altijd op jacht naar luieraanbiedingen, en dan koop ik dus ook echt groot in. Nu liggen er hier huggies en Etos-luiers in de kast, die waren 2 halen 1 betalen. Ik heb hier echt al van alles gehad, en de meesten voldeden wel. Alleen Bumblies vond ik echt een ramp.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 jul 2010 21:08

Ik vind het altijd zo apart, dat bij het ene kind de ene luier doorlekt, en bij de ander een ander soort luier. Ik kocht eerder gewoon wat in de aanbieding was, maar dat beviel helemaal niet. Ik heb nu nog een aangebroken pak Aldi luiers staan, maar die zijn maar voor nood, want ik vind het niks, hij werd elke morgen nat wakker.
De luiers van het Kruidvat zijn sinds kort extra dun. Ik dacht eerst dat ze dan vast snel door zouden lekken, maar Jurian lijkt zich er wel makkelijker in te kunnen bewegen, en ze zijn nog geen enkele keer doorgelekt.
Ik heb ook een pak luierbroekjes gekocht, die vind ik zelf zo handig, maar mijn man vindt het ondingen, dus nu heb ik ze maar laten staan voor de vakantie, dan nemen we geen hele commode ofzo mee, dus dan vind ik staand een luier aandoen veel makkelijker.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 01 jul 2010 21:46

ik verschoon de kinders bijna nooit op de commode 8-[

Als ze hier snachts doorlekken, ga ik over op een maatje groter. Eerst alleen voor de nachten, en de kleinere maak ik dan gewoon overdag op.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 02 jul 2010 08:15

MissF schreef:Ik vind het altijd zo apart, dat bij het ene kind de ene luier doorlekt, en bij de ander een ander soort luier.

ja inderdaad, dat vind ik ook bijzonder..
hier bevallen die van de aldi juist erg goed! nog nooit doorgelekt, ook niet na een hele nacht. heb er nu 80 voor 11,50. dus voor 23,- heb je er 160. vind het nogal wat schelen. de 'echte' pampers die van de week in de aanbieding waren was 116st. voor 27,50. dan worden die van de aldi misschien wel wat dikker, maar dan verschoon ik haar wel een keer extra 8)
hier in het begin ook kruidvat merk gehad maar daarmee werd ze juist elke morgen nat wakker. en bumblies vind ik ook helemaal niks, die vind ik zo breed tussen de beentjes. in het hele begin vond ik de newborn van pampers wel het fijnst, omdat de anderen allemaal net wat te groot waren.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 jul 2010 10:20

hier gewoon pampers, al heeft ze met dit warme weer alleen een onderbroekje aan. dat gebroei... vind ik maar niks.

Haarl het alleen in de aanbieding, tis eens in de zoveeltijd bij de kruitvat, 3 jumbopakken voor 29 euro! daar doen we best lang mee, omdat ze vaak maar drie pampers gebuikt over een hele dag.
Hier nog maatje 4, pas een pak 4+ omdat de 4 op was. De 4+ krijgt ze nu snachts om dat ze dan nog wel eens nat was de volgende morgen.

overigens moet ze bij overige merken wel vaker verschoont worden, dus kom je kwa prijs weerop hetzelfde uit.

Haai: hier verschoon ik haa rook al geen tijden meer op de commode. ALtijd gewoon op de laminaatvloer, op de knieen erbij!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 02 jul 2010 19:28

Oh, kindlief vindt het zo lekker in deze warmte!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 jul 2010 19:45

Galateia schreef:Oh, kindlief vindt het zo lekker in deze warmte!

:mrgreen: Leuk voor 'm he! Helaas is het niet altijd zo in dat koude kikkerlandje ;)
Hier regent het al bijna de hele dag =D> Vind ik dus echt lekker!!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 02 jul 2010 19:47

meen je dat nu? =P~
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”